Jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie biznesu gastronomicznego jest lokalizacja. Twórcy polskiej sieci spaghetterii Makarun, planując dalszy rozwój swojej marki, w pierwszej kolejności wyselekcjonowali lokale, które sprawdzą się w tym wypadku najlepiej.
Najwyższej jakości produkty, atrakcyjne menu i ceny oraz odpowiednia obsługa – to bez wątpienia elementy, bez których trudno wyobrazić sobie z powodzeniem funkcjonujący biznes gastronomiczny.
Do listy tej należy jednak dodać jeszcze przynajmniej jeden punkt, czyli lokalizację. To ona może w ostatecznym rozrachunku zadecydować o sukcesie bądź porażce danej restauracji.
– Mając to na względzie postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów i ułatwić im start w często nowym dla nich biznesie – wyjaśnia Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.
I dodaje: Nasi eksperci w ciągu ostatnich kilku miesięcy prześledzili, więc niemal cały kraj poszukując lokali, które w ich ocenie sprawdzą się w tym wypadku najlepiej.
Ta pogłębiona analiza dokonana została w oparciu o ponad 5-cio letnie doświadczenie w branży gastronomicznej przedstawicieli sieci. Efektem tego jest zaś 14 nieprzypadkowo wybranych, atrakcyjnych lokalizacji w 7 różnych miastach w całym kraju.
Wciąż dostępne lokale czekają obecnie na franczyzobiorców z Warszawy, Krakowa, Zakopanego, Gdańska, Lublina, Białegostoku i Wrocławia.
Ta propozycja pierwszej, polskiej sieci franczyzowej spaghetterii skierowana jest zarówno do osób, które już od jakiegoś czasu myślą o otwarciu własnej restauracji, ale do tej pory wstrzymywały się ze względu na trudność w wyborze odpowiedniego miejsca, jak i do przedsiębiorców, dla których nowy punkt franczyzowy stanowić będzie sposób na inwestycję kapitału.
Wstępne porozumienia z właścicielami lokali zostały już zawarte, nic nie stoi więc na przeszkodzie, by nowe restauracje pod szyldem Makarun otwarte zostały nawet w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni.