Pako Lorente, polski producent odzieży męskiej, otwierał do tej pory średnio 5 salonów rocznie. Teraz ekspansja przybierze na sile – plany firmy zakładają 10 nowych sklepów w 2013 roku.
Pako Lorente prowadzi 30 salonów – 4 własne i 26 franczyzowych. W tym roku firma planuje dalszy rozwój w oparciu o centra handlowe w dużych miastach. Powierzchnia sklepów w nowo otwieranych lokalizacjach to minimum 100-120 mkw. Jednocześnie Pako Lorente pracuje nad rearanżacją istniejących już placówek.
Do tej pory firma otwierała 5 sklepów rocznie, głównie w mniejszych miastach. Plany na ten rok są nieco bardziej ambitne – liczba ta ma się podwoić. Wszystko za sprawą lepszej rozpoznawalności marki wśród klientów i chęci firmy do zaistnienia w bardziej prestiżowych lokalizacjach.
Pako Lorente posiada też sklepy w Czechach i na Słowacji. Oprócz sprzedaży tradycyjnej firma prowadzi także sprzedaż w sklepie internetowym.
Adam Gieras