Sieć sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi wprowadziła koncept, który podpowiada, co pasuje do określonego posiłku.
Al.Capone – Specjaliści od Alkoholi nie ustaje w poszukiwani coraz lepszych dróg dotarcia do swoich klientów. Ta franczyzowa marka pochwaliła się swoim nowym konceptem ekspozycji produktów o nazwie „Aleja Win”. Koncept został wdrożony już w 13 sklepach Al.Capone (w Tarnowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Rzeszowie, Dębicy, Jaśle, Grybowie, Zakliczynie i Krzeszowicach).
Głównym założeniem projektu jest ułatwienie klientom dokonania wyboru wina na każdą okazję. Poruszanie się po alei win jest proste, gdyż specjalnie zaprojektowane, otwarte regały eksponują wina w podziale na kategorie do określonego posiłku.
Jest to ułatwieniem zwłaszcza dla tych konsumentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w świecie win. W zależności od lokalizacji, regał mieści 154 albo 203 win z różnych stron świata, w tym również wermuty, wina musujące i szampany. Odznacza się dobranym przez selekcjonerów asortymetem, który uwzględnia różnorodne gusta i zasobność portfeli klientów.
Pod logo Al.Capone działa obecnie 20 sklepów. Ostatni z nich został otwarty pod koniec lutego tego roku i jest już kolejnym sklepem tej marki w Rzeszowie. Mieści się w nim regał Alei Win, w której znajduje się ponad 200 rodzajów trunku z różnych zakątków świata.
Rozwój we franczyzie marka rozpoczęła w 2014 roku. Planuje się, że do 2017 roku pod wspólnym szyldem będzie działać 30 obiektów franczyzowych zlokalizowanych na terenie województw małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego.