Facebook stał się najważniejszą witryną dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych. Wiemy, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników. To m.in. franczyzowe Mc Donald's, Subway, Gusto Dominium, Da Grasso i Bobby Burger.
NapoleonCat dostarczający również szczegółową analitykę, publicznie dostępnych profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube oraz Google+ (jedyny polski partner marketingowy Facebooka) postanowił sprawdzić, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników.
Ten serwis internetowy przygotowany ranking uwzględniający restauracje, bary i inne lokale gastronomiczne, w których można zjeść śniadanie, lunch, obiad, przekąski itp. W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę zarówno sieci restauracji, które mają jedną wspólną stronę, jak również strony dedykowane poszczególnym lokalom gastronomicznym (nawet w ramach tej samej sieci).
W rankingu nie zostały natomiast wzięte pod uwagę kawiarnie ani cukiernie. Tym lokalom poświęcone zostanie kolejne zestawienie. Ranking uwzględnia profile skatalogowane na internetowej stronie NapoleonCat.com w zakładce rankingi.
W pierwszej dziesiątce zestawienia dominują marki franczyzowe. To m.in. McDonald's, który znalazł się na pierwszym miejscu. Drugie miejsce zajęła marka KFC, za nią uplasowała się sieć pizzerii Pizza Hut. Kolejne pozycje zostały zajęte przez Subway i Gusto Dominium. Na szóstej pozycji jest marka Burger King. Da Grasso zajęła siódme miejsce, a Bobby Burger - dziewiąte.