Stowarzyszenie Twoja Sprawa skrytykowało reklamę odzieży House z kampanii pod hasłem „Every Sound Makes Music” pokazującą młodą dziewczynę w zmysłowym akcie miłości. Zdjęcia można zobaczyć m.in. na stołecznych bilbordach.
W ocenie organizacja, że obraz powoduje seksualizację nastolatków, podobnie jak niektóre reklamy innych marek firmy LPP. Jak zaznacza Twoja Sprawa, skandalizujące reklamy od wielu lat są znakiem rozpoznawczym tej firmy, zwłaszcza marki House.
Jest to świadomie przyjęta forma komunikacji, która pod uwagę bierze wyłącznie zysk, niezależnie od „skutków ubocznych” prowadzonych działań marketingowych. Organizacja zachęciła również do krytykowania House i LPP w serwisach społecznościowych. Co na to właściciel słynnej marki?
- Jesteśmy odważną marką i takie są też nasze reklamy. Pokazywanie spraw, które są częścią naszego życia takich jak smutek, radość i miłość nie jest obrażaniem nikogo. Pokazujemy życie, nic więcej. Przykro nam, jeśli kogoś uraziło oglądanie zmysłowego aktu miłości, który ukazał się ostatnio na bilbordach. Tak jak WY kochamy życie i ono nas inspiruje do tworzenia fajnych rzeczy. Jak zawsze jesteśmy otwarci i nie będziemy usuwać opinii i komentarzy, z którymi się nie zgadzamy, bo też są elementem życia. Wszystkim życzymy uśmiechu i radości ever - napisano w komunikacie zamieszczonym na facebookowym fanpage’u marki House.
INK