Loveyo stawia na franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 31 grudnia 2012
Kategoria:

loveyo001Sieć Loveyo oferująca mrożone jogurty zakłada dalszą ekspansję poprzez pozyskanie dla swojego konceptu franczyzobiorców.


Sieć Loveyo powstała w 2011 roku – w okresie wielkiego boomu mrożonych jogurtów na polskim rynku. Przez kolejny rok sieć uruchomiła 3 punkty własne, a w roku 2013 chce się skupić głównie na rozwoju poprzez franczyzę. Najbliższe otwarcie punktu z jogurtami Loveyo zaplanowano na 8 marca 2013 roku. Będzie to wyspa prowadzona przez franczyzobiorcę w powstającym Centrum Handlowym Europa Centralna. Kolejna wyspa handlowa sieci znajdzie się w Galerii Katowickiej. Otwarcie zaplanowane jest na trzeci kwartał 2013 roku. Punkty sprzedaży w centrach handlowych mierzą średnio około 30 mkw. Loveyo posiada też swoje placówki w większych lokalach.
.
Uruchomienie konceptu Loveyo w formie wyspy to koszt ok. 150-250 tys. zł. Otwarcie  lokalu wiąże się z wydatkiem rzędu 250-350 tys. zł w zależności od powierzchni. Opłata licencyjna wynosi 20 tys. zł. i obejmuje pomoc w pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji, projekt koncepcyjny wyspy/lokalu, szkolenie franczyzobiorcy z zakresu prowadzenia działalności, pomoc w rekrutacji personelu, szkolenie personelu z zakresu obsługi klienta oraz obsługi stanowiska pracy. Opłata miesięczna wynosi 5 proc. od obrotu miesięcznego.

.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram