Sieć Loveyo oferująca mrożone jogurty zakłada dalszą ekspansję poprzez pozyskanie dla swojego konceptu franczyzobiorców.
Sieć Loveyo powstała w 2011 roku – w okresie wielkiego boomu mrożonych jogurtów na polskim rynku. Przez kolejny rok sieć uruchomiła 3 punkty własne, a w roku 2013 chce się skupić głównie na rozwoju poprzez franczyzę. Najbliższe otwarcie punktu z jogurtami Loveyo zaplanowano na 8 marca 2013 roku. Będzie to wyspa prowadzona przez franczyzobiorcę w powstającym Centrum Handlowym Europa Centralna. Kolejna wyspa handlowa sieci znajdzie się w Galerii Katowickiej. Otwarcie zaplanowane jest na trzeci kwartał 2013 roku. Punkty sprzedaży w centrach handlowych mierzą średnio około 30 mkw. Loveyo posiada też swoje placówki w większych lokalach.
.
Uruchomienie konceptu Loveyo w formie wyspy to koszt ok. 150-250 tys. zł. Otwarcie lokalu wiąże się z wydatkiem rzędu 250-350 tys. zł w zależności od powierzchni. Opłata licencyjna wynosi 20 tys. zł. i obejmuje pomoc w pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji, projekt koncepcyjny wyspy/lokalu, szkolenie franczyzobiorcy z zakresu prowadzenia działalności, pomoc w rekrutacji personelu, szkolenie personelu z zakresu obsługi klienta oraz obsługi stanowiska pracy. Opłata miesięczna wynosi 5 proc. od obrotu miesięcznego.
.