Lotos wygasza franczyzową markę

Data dodania: 9 marca 2018
Kategoria:
Lotos wygasza franczyzową markę

Lotos wygasza markę Lotos Optima. Spółka paliwowa ma nową ofertę partnerstwa handlowego.

Według informacji przekazanej przez wiceprezesa zarządu ds. produkcji i handlu w Grupie Lotos Jarosława Kawuli, Lotos Optima jest marką wygaszaną. Grupa pracuje obecnie nad tym, aby standard stacji działających w ramach tej sieci podnieść do segmentu premium.

Krzysztof Kopeć z biura komunikacji Lotos w rozmowie z franczyzawpolsce.pl zaznacza, że grupa konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju w segmencie handlu detalicznego i nadal będzie rozwijać franczyzową sieć stacji.

W ubiegłym roku, we współpracy z przedstawicielami franczyzobiorców przygotowaliśmy nową ofertę Partnerstwa Handlowego Lotos. Nowe umowy poprawią konkurencyjność marki Lotos, a co najważniejsze umożliwią szybszą standaryzację stacji w segmencie DOFO (franczyzowym) – wyjaśnia Krzysztof Kopeć.

Dodaje, że w 2017 roku kontynuowano procesy standaryzacyjne stacji paliw premium, wzmacniano sieć włączając do niej nowe obiekty zarówno w formacie własnym, jak franczyzowym.

W roku 2017 sieć powiększyła się o 14 nowych lokalizacji, jej rozwój realizowany był w oparciu o plan określający kluczowe lokalizacje z punktu widzenia możliwości konkurowania o klientów flotowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram