Lotos wygasza markę Lotos Optima. Spółka paliwowa ma nową ofertę partnerstwa handlowego.
Według informacji przekazanej przez wiceprezesa zarządu ds. produkcji i handlu w Grupie Lotos Jarosława Kawuli, Lotos Optima jest marką wygaszaną. Grupa pracuje obecnie nad tym, aby standard stacji działających w ramach tej sieci podnieść do segmentu premium.
Krzysztof Kopeć z biura komunikacji Lotos w rozmowie z franczyzawpolsce.pl zaznacza, że grupa konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju w segmencie handlu detalicznego i nadal będzie rozwijać franczyzową sieć stacji.
– W ubiegłym roku, we współpracy z przedstawicielami franczyzobiorców przygotowaliśmy nową ofertę Partnerstwa Handlowego Lotos. Nowe umowy poprawią konkurencyjność marki Lotos, a co najważniejsze umożliwią szybszą standaryzację stacji w segmencie DOFO (franczyzowym) – wyjaśnia Krzysztof Kopeć.
Dodaje, że w 2017 roku kontynuowano procesy standaryzacyjne stacji paliw premium, wzmacniano sieć włączając do niej nowe obiekty zarówno w formacie własnym, jak franczyzowym.
W roku 2017 sieć powiększyła się o 14 nowych lokalizacji, jej rozwój realizowany był w oparciu o plan określający kluczowe lokalizacje z punktu widzenia możliwości konkurowania o klientów flotowych.