Stacje paliwowe z odświeżonym wizerunkiem

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: LOTOS

Zakończono zmiany w wyglądzie stacji segmentu ekonomicznego, trwa metamorfoza wybranych stacji premium sieci LOTOS. Zakres zmian dotyczy przede wszystkim kolorystyki oraz sposobu ekspozycji logotypu. 

Zastosowane rozwiązania służą również obniżaniu kosztów budowy nowych lub remontu starszych obiektów.

Przemianę przeszły wszystkie stacje LOTOS Optima oraz część stacji premium. Równocześnie z procesem zmieniania wyglądu stacji paliw przeprowadzamy standaryzację sklepów i rozwijamy ofertę Cafe Punkt - to nie tylko nowe pozycje w menu, ale również elementy wystroju i wyposażenia stacji paliw – mówi, szef biura marketingu LOTOS Paliwa.

Na stacjach segmentu premium zakres zmian dotyczy głównie kolorystyki oraz sposobu ekspozycji znaku LOTOS na białym tle. Głównie po to, aby dostosować wygląd stacji do zaktualizowanej strategii marki LOTOS.

Subtelne zmiany dotyczą poprawy kształtu i kolorystyki wiat, dystrybutorów, budynków stacji oraz pylonów, chociaż spostrzegawcze oko dostrzeże również niuanse na mniejszych elementach stacji, tj. myjkach, donicach, czy koszach na śmieci.

W przypadku segmentu ekonomicznego najważniejsza zmiana polega na wyeksponowaniu i powiększeniu znaku LOTOS będącego częścią znaku submarki Optima. Służyć to ma podkreśleniu związku z Grupą LOTOS - producentem i dostawcą najwyższej jakości paliw prosto z gdańskiej rafinerii.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram