Masz portal? Zacznij zarabiać

Data dodania: 30 września 2016
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: tuPolska.com
tuPolska.com uruchamia pierwsze portale licencyjne.

Sieć lokalnych portali informacyjnych otworzy pierwsze jednostki licencyjne. Do końca tego roku chce nawiązać współpracę z kilkunastoma stronami internetowymi.

tuPolska.com to sieć lokalnych portali informacyjnych. Ma obecnie 5 własnych serwisów internetowych, które działają na rynku od kilkunastu lat (to: www.rybnik.com.pl, www.tuwodzislaw.pl, www.tujastrzebie.pl, www.tuzory.pl oraz tuwroclaw.com). W ciągu najbliższego miesiąca otworzy pierwsze jednostki licencyjne.

Na czym polega współpraca franczyzowa? – tuPolska.com posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu lokalnych portali informacyjnych. Nasze hasło przewodnie „Potęga lokalnej informacji”, doskonale odzwierciedla nasze przesłanie: wiemy, jak ważna jest informacja dla mieszkańców miasta, powiatu, regionu. W ramach współpracy oferujemy dostęp do narzędzia, jakim jest autorskie oprogramowanie dedykowane lokalnym portalom informacyjnym. Jesteśmy zainteresowani współpracą z istniejącymi na rynku portalami, którym zależy na odświeżeniu wizerunku w kierunku bardziej nowoczesnego i przyjaznego dla internauty. Rozwiązania, które proponujemy przekładają się na komfort pracy redaktorów oraz osób sprzedających reklamy. Chętnie rozpoczniemy też współpracę z nowo powstającymi portalami informacyjnymi, które będziemy wspomagać doświadczeniem oraz wypracowanym przez kilkanaście lat know-how – mówi nam Joanna Szwelengreber, brand manager tuPolska.com.

Opłata wstępna to koszt 5 999 zł netto, ta wartość to zaledwie 1/10 kosztu stworzenia oprogramowania dedykowanego portalom informacyjnym. W ramach opłaty wstępnej, oprócz rocznej licencji na oprogramowanie firma oferuje inne usługi, m.in.: szkolenia z obsługi oprogramowania, jak również sprzedaży reklam oraz licencje na organizację konkursów. W trakcie trwania umowy, podpisywanej na 12 miesięcy, zapewnia też hosting, aktualizacje oprogramowania oraz system newsletterowy i mailing.

Zależy nam na rozwoju naszej sieci na terenie całego kraju i w związku z tym planujemy nawiązanie współpracy z kilkunastoma portalami do końca tego roku. Zapraszamy do kontaktu redaktorów prowadzących portale informacyjne, jak również osoby, które planują otwarcie portalu informacyjnego – zachęca do działania na licencji Joanna Szwelengreber, brand manager tuPolska.com.

Franczyzobiorcy mają zarabiać na sprzedaży reklam. Segment reklamy internetowej należy do jednych z najbardziej perspektywicznych na rynku reklamowym. Według PwC, w 2016 roku wydatki na reklamę w internecie po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. Polski rynek reklamy internetowej urośnie w średniorocznym tempie ponad 11% do 1,17 mld dolarów w 2020 roku.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram