Lokalna marka wychodzi z cienia

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Onion Pub

Zaczynali lokalnie. Teraz budują ogólnopolską sieć partnerską. Mowa o koncepcie gastronomicznym łączącym trzy najlepiej sprzedające się dania i napoje - burger wołowy, kurczaka w panierce oraz piwo.

Pierwszy lokal Onion Pub powstał około pięciu lat temu. Przez pierwsze lata działalności, właściciele marki skupili się na lokalnym rozwijaniu tego konceptu.

Z biegiem lat coraz częściej zgłaszali się do nas ludzie chcący prowadzić coś podobnego. Zajęliśmy się pomaganiem w otwarciu lokalu gastronomicznego - tak powstał pomysł na sieć. Obecnie w naszym portfolio są dwie placówki franczyzowe oraz cztery partnerskie. Głównym czynnikiem wyróżniających nas na tle konkurencji jest jakość i cena produktów. Nasze hamburgery zrobione są ze 100% wołowiny, która jest specjalnie dla nas przygotowywana. Jako jedni z nielicznych na rynku dysponujemy też świetnie zorganizowaną siatką dystrybucyjną, dzięki której dostarczamy towary niezbędne do funkcjonowania lokalu we wszystkie miejsca w Polsce – opowiada Przemysław Stępień, menedżer Onion Pub.

Lokale franczyzowe działają w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz Rybniku. Natomiast partnerskie w Jaworznie, Kluczborku, Nysie i  Lubaczowie. Do końca tego roku firma planuje otworzyć około czterech kolejnych barów.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram