LogoShop otwiera pierwszy sklep na Pomorzu

Autor: Redakcja
Data dodania: 18 kwietnia 2008
Kategoria:
logoshop.bis.jpg
Sieć odzieżowa LogoShop powiększa się o 3 sklepy. Na celowniku sieci znalazły się miasta: Przemyśl, Krosno i pierwsza lokalizacja na Pomorzu – Międzyzdroje. Nowe placówki funkcjonują na zasadzie franchisingu. Uruchamianie kolejnych placówek wynika z przyjętej przez LogoShop strategii rozwoju sieci w całej Polsce.

Do tej pory, sklepy LogoShop zlokalizowane były w południowej części Polski. Teraz sieć, rozwijając się poprzez system franchisingu, otwiera też sklepy w innych częściach kraju.

LogoShop oferuje ubrania typu casual i dodatki pod własnymi 3 markami odzieżowymi: More (dla kobiet), Pipi Club (dla dziewcząt) oraz Trop Division (dla mężczyzn). Klientami firmy są przede wszystkim osoby młode, w wieku 17-35 lat. LogoShop oferuje głównie krótkie serie - po kilka modeli ubrań z danego kroju. Są to kolekcje kreowane przez polskich, młodych projektantów, adresowane do klientów otwartych na nowe trendy i wzornictwo. Sieć stawia na wygodną odzież, która uszyta jest z odpowiednio dobranych tkanin.
logoshop.bis.jpg

LogoShop od 2005 roku rozwija sieć franczyzy i w ciągu trzech pierwszych lat powstało ponad 30 sklepów tej sieci. Oferta LogoShop adresowana do franczyzobiorców jest następująca:

W ramach systemu franczyzobiorcy otrzymują:
     * prawo do korzystania ze znaku towarowego sieci LogoShop;
     * nowoczesną stylistykę sklepu lub punktu handlowego, zgodną ze standardami działania sieci;
    * towar o najwyższej jakości, w najniższych cenach, który gwarantuje ciągły rozwój i sprzedaż;
      * ogólnosieciowe akcje promocyjne, przeceny i wyprzedaże;
      * dostęp do oferty towarowej firmy, co zapewnia gwarancję zapoznawania się z nowym asortymentem;
      * ogólnosieciowe i ujednolicone akcje reklamowe i promocyjne oraz inne udogodnienia!

Przewidywana suma inwestycji:
Minimalne wymagania inwestycyjne - około 40 tys. zł, które związane są z wyposażeniem (m.in. umeblowaniem sklepu) oraz częściowym zatowarowaniem. Dodatkowe koszty uzgadniane są indywidualnie, zależnie od wielkości inwestycji związanej z adaptacją lokalu, powierzchnią itp.


Do podstawowych wymagań sieci należą:
        * miasto o minimalnej liczbie mieszkańców na poziomie 30 tys.;
       * lokal własny lub przeznaczony pod wynajem, o powierzchni handlowej od 50 do 120 m2 (sklep) lub od 30-40 m2 (stoisko handlowe), położony w centrum miasta – rynek, deptak handlowy lub centrum handlowe, aby zapewnić sobie dobrą pozycję i zostać odnalezionym przez klientów;
        * dostosowanie i wyposażenie zgodnie z przyjętymi standardami sieciowymi – kolorystyka, umeblowanie itp.
        * chęć do rozwoju na lokalnym rynku, rzetelność i uczciwość w prowadzeniu inwestycji i współpracy.

LogoShop jest polską dynamicznie rozwijającą się siecią sklepów odzieżowych typu casual. Obecnie dysponuje siecią ponad 30 sklepów w całej Polsce. Punkty LogoShop zlokalizowane są w średnich i dużych miastach, w centrach oraz galeriach handlowych. Siedziba firmy znajduje się w Wadowicach w woj. małopolskim. Sieć działa od 2005 roku.

źródło: informacja prasowa

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram