Franczyzowa sieć LodyBonano przygotowała nowy koncept sprzedażowy „Lodziarnia do zaraz”.
Jak informuje firma, ten niecodzienny model współpracy bazuje na w pełni wyposażonej i gotowej do uruchomienia lodziarni.
– W tym modelu, franczyzobiorca ma szansę w zasadzie „od zaraz” rozpocząć współpracę z siecią w oparciu o przygotowany do działania lokal, co ważne, w sprawdzonej podczas poprzednich sezonów lokalizacji. To rozwiązanie wydaje się być szczególnie interesujące dla osób, którym zależy na czasie i nie chcą go tracić na żmudne poszukiwanie optymalnego miejsca dla swojego biznesu – wyjaśnia Aneta Nazaruk z sieci LodyBonano.
LodyBonano to sieć, która oferuje swoim franczyzobiorcom sprawdzony pomysł na lodowy biznes. Zapewnia kompletne narzędzia, dające możliwość uruchomienia lodziarni niemalże z dnia na dzień.
Przedstawiciele marki zapewniają nie tylko wsparcie doradcze dla franczyzobiorcy na każdym etapie, dzięki któremu może on czerpać z bogatego doświadczenia sieci, lecz także pomagają w uruchomieniu lodziarni. Mowa tu m.in. o uczestnictwie w grupie sprzedażowej, w ramach której partnerzy mają możliwość zakupu produktów w preferencyjnych cenach, a także pozyskania niezbędnego wyposażenia - maszyn marki Hard - Ice.
O skali sukcesu działających w ramach sieci lodziarni świadczy m.in. ich liczba. Pod marką działają 253 punkty franczyzowe. Firma prowadzi też 23 lodziarni własne.