Największa w Polsce franczyzowa sieć w branży - LodyBonano wydała już w tym sezonie 12 milionów lodów.
- Przy słabszych sezonach wynik taki osiągaliśmy dopiero przy końcu lata. W tym roku idziemy chyba na rekord - mówi Dorota Tyborowska, manager rozwoju sieci w firmie LodyBonano. - Oczywiście głównym powodem tego, że lody sprzedają się znakomicie jest pogoda. Sezon zaczął się wcześnie, przez cały maj i czerwiec mieliśmy bardzo wysokie temperatury i ludzie potrzebowali ochłodzenia. Przychodzili więc po nasze lody.
Jak zauważają przedstawiciele sieci sprzedaż idzie szczególnie dobrze w tych punktach, które zdecydowały się na wprowadzenie nowości. A o to, by nowinek nie brakowało LodyBonano dbają od początku istnienia, czyli od 14 lat i wyróżniają się pod tym względem na polskim rynku.
W tym sezonie marka wprowadziła do swojej oferty Bąbel Wafla, czyli lody w chrupiącym, gofrowym rożku, który wypiekany jest przy kliencie. Trzeba więc na nie chwilę poczekać, ale amatorzy tego niebanalnego deseru, łączącego ciepłe z zimnym, wiedzą, że warto.
Świetnie udają się też owocowe weekendy w lodziarniach, które je u siebie wprowadziły. Sztandarowy produkt Lodów Bonano - świderek, zazwyczaj występujący w tradycyjnych smakach czekoladowym i śmietankowym, teraz serwowany jest też w wersji owocowej. Klientom najbardziej przypadł do gustu orzeźwiający smak mango-marakuja, a także truskawka.
Niektórzy zaś przychodzą specjalnie po to, by spróbować czarnych świderków, kolejnej nowości od Bonano. Są to lody z dodatkiem węgla kokosowego, czego efektem jest 100 % kokosowego smaku. Szczególnie przypadły one do gustu dzieciom, dla których dodatkową atrakcją jest też to, że barwią język. Z myślą o najmłodszych LodyBonano w tym sezonie odmieniły też trochę Żelusia. Jest dostępny w wersji tradycyjnej z dodatkiem owocowej galaretki, a teraz także z dodatkiem kwaśnych żelków.
Sieć dba nie tylko o odświeżanie menu, regularnie wprowadza też nowości do oferty franczyzowej, skierowanej do potencjalnych partnerów. W tym sezonie franczyzobiorcy mają możliwość skorzystania z opcji LodyBonano MIX. Umożliwia ona większy udział klienta w przygotowywaniu lodowego deseru. Sami mogą zdecydować o smakach i dodatkach z jakich zrobiony zostanie ich lodowy deser, a tym samym o jego cenie. Lodziarze, którzy wprowadzili u siebie tę nowinkę, twierdzą, że klienci bardzo cenią sobie to, że zostawia się im wolny wybór i niczego nie narzuca.
Dzięki takim przemyślanym zabiegom marketingowym i biznesowym marka od wielu lat utrzymuje pozycję największej sieci franczyzowej w Polsce. Obecnie pod jej szyldem działa blisko 270 lodziarni.
- I mimo, że mamy połowę sezonu za sobą, to wciąż zgłaszają się nowi inwestorzy, zainteresowani otwarciem punktu z Lodami Bonano. Właśnie uruchamiamy kolejny punkt w Warszawie. – dodaje Dorota Tyborowska.