Jednym z celów franczyzowej sieci jest otwarcie partnerskich lodziarni w mniejszych miejscowościach, liczących od 3 tys. mieszkańców.
Jak dowiedział się portal franczyzawpolsce.pl, w nowym sezonie pod szyldem Lody Bonano będzie działać 274 punktów prowadzonych przez franczyzobiorców i 10 lodziarni własnych.
Tegorocznym celem firmy jest dotarcie z ofertą franczyzową do mniejszych miejscowości, liczących ponad trzy tysiące mieszkańców. Franczyzodawcy zależy także na zwiększeniu obecności w regionach, które nie były dotąd dość dobrze reprezentowane. Mowa o województwach: łódzkim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim.
W ramach sieci Lody Bonano możliwe są cztery modele współpracy. To lodziarnia stacjonarna (sprzedaż w lokalu własnym lub wynajętym), wyspa lodowa (całoroczna sprzedaż lodów w galeriach handlowych oraz współpraca w ramach konceptu Bonano Holiday – jest to sprzedaż lodów w miejscowościach turystycznych.cPonadto, można sprzedawać lody prosto z przyczepy gastronomicznej.