W tym roku sieć pobiła swój wynik a konkurencję zostawiła daleko w tyle. W dwa miesiące udało się jej zrealizować roczny plan rozwoju sieci i prawie dwukrotnie zwiększyła ilość placówek działających pod szyldem Lody Bonano.
Tegoroczne otwarcia przeszły nasze najśmielsze oczekiwania - mówi właściciel Radosław Charubin, powstało 40 nowych punktów, w tym 2 wyspy w galeriach handlowych, a chętnych wciąż nie brakuje – dodaje.
W tej chwili dla sieci Lody Bonano priorytetem w rozwoju jest właściwy dobór lokalizacji. Analizujemy strukturę lokalnego rynku pod względem konkurencji oraz liczby potencjalnych klientów. Otwarć byłoby znacznie więcej, ale bardzo starannie dobieramy lokalizację i nowe punkty powstają tylko w najbardziej rokujących miejscach – mówi Radosław Charubin.
Popularna sieć franczyzowa jest niekwestionowanym liderem pod względem tempa rozwoju i można śmiało powiedzieć, że jest to prawdziwa ekstraklasa w branży lodziarskiej.
Gwarancją sukcesu nowo otwieranych lodziarni jest, przede wszystkim, zróżnicowane i ciekawe menu, wzbogacane co roku o kolejne nowości. Tym razem na podbój podniebień klientów ruszają Shake'i i gofry na patyku - jako alternatywa na chłodniejsze dni.
Lody Bonano proponuje sprawdzony pomysł na własny biznes. Partnerzy mają możliwość prowadzenia działalności jako niezależni przedsiębiorcy, jednocześnie korzystając z wiedzy i doświadczenia znanej marki. Franczyzobiorcy zainteresowani konceptem biznesowym mogą otworzyć pojedynczy lokal lub zainwestować w kilka lodziarni jednocześnie.