Little Caesar proponuje otwarcie pizzerii w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 5 maja 2017
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Nowa marka chce wejść na polski rynek.

Little Caesar Enterprises to kolejna marka gastronomiczna, która wyrusza na podbój europejskich rynków.

Little Caesars jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie. Ma łącznie ponad 500 lokali własnych i ponad 4,5 tys. franczyzowych. Działa m.in. w około 20 krajach, m.in. w USA i Turcji. Obecnie poszukuje franczyzobiorców w Polsce oraz na Węgrzech.

Powierzchnia lokali działających pod tą marką wynosi od 75 do 100 m². W części przeznaczonej dla klientów mieszczą się zwykle dwa albo trzy stoliki - firma kładzie nacisk na obsługę zamówień na wynos.
Pierwszy lokal pod marką Little Caesars został otwarty w na terenie Stanów Zjednoczonych w 1959 roku. Trudno jest prognozować czy marka zadomowi się na naszym rynku. W Polsce już działają zarówno zagraniczne sieci pizzerii (np. Domino'Pizza, Telepizza), jak i rodzime (np. Da Grasso, Biesiadowo), które zajęły swoje miejsce w tym konkurencyjnym segmencie gastronomii.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram