Little Caesar Enterprises to kolejna marka gastronomiczna, która wyrusza na podbój europejskich rynków.
Little Caesars jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie. Ma łącznie ponad 500 lokali własnych i ponad 4,5 tys. franczyzowych. Działa m.in. w około 20 krajach, m.in. w USA i Turcji. Obecnie poszukuje franczyzobiorców w Polsce oraz na Węgrzech.
Powierzchnia lokali działających pod tą marką wynosi od 75 do 100 m². W części przeznaczonej dla klientów mieszczą się zwykle dwa albo trzy stoliki - firma kładzie nacisk na obsługę zamówień na wynos.
Pierwszy lokal pod marką Little Caesars został otwarty w na terenie Stanów Zjednoczonych w 1959 roku. Trudno jest prognozować czy marka zadomowi się na naszym rynku. W Polsce już działają zarówno zagraniczne sieci pizzerii (np. Domino'Pizza, Telepizza), jak i rodzime (np. Da Grasso, Biesiadowo), które zajęły swoje miejsce w tym konkurencyjnym segmencie gastronomii.