Little Caesar proponuje otwarcie pizzerii w Polsce

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Nowa marka chce wejść na polski rynek.

Little Caesar Enterprises to kolejna marka gastronomiczna, która wyrusza na podbój europejskich rynków.

Little Caesars jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie. Ma łącznie ponad 500 lokali własnych i ponad 4,5 tys. franczyzowych. Działa m.in. w około 20 krajach, m.in. w USA i Turcji. Obecnie poszukuje franczyzobiorców w Polsce oraz na Węgrzech.

Powierzchnia lokali działających pod tą marką wynosi od 75 do 100 m². W części przeznaczonej dla klientów mieszczą się zwykle dwa albo trzy stoliki - firma kładzie nacisk na obsługę zamówień na wynos.
Pierwszy lokal pod marką Little Caesars został otwarty w na terenie Stanów Zjednoczonych w 1959 roku. Trudno jest prognozować czy marka zadomowi się na naszym rynku. W Polsce już działają zarówno zagraniczne sieci pizzerii (np. Domino'Pizza, Telepizza), jak i rodzime (np. Da Grasso, Biesiadowo), które zajęły swoje miejsce w tym konkurencyjnym segmencie gastronomii.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram