Lista franczyzobiorców tej sieci jest coraz krótsza

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 stycznia 2017
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Spółka Mr Hamburger jest właścicielem dwóch konceptów gastronomicznych.

Do spółki rozwijającej sieć lokali działających w segmencie fast-food wpłynęło wypowiedzenie umowy franczyzowej. To już kolejna zmiana w jej strukturze w ciągu ostatniego miesiąca.

Zarząd spółki Mr Hamburger poinformował, że do firmy wpłynęło wypowiedzenie umowy od spółki ArtiFood Artur Kucia prowadzącej lokal franczyzowy w sieci Mr Hamburger.

Wypowiedzenie złożone zostało w zgodzie z prawem jakie przysługuje franczyzobiorcy, wynikającym z umowy franchisingowej.
Zarząd spółki poinformował też, że na mocy wspólnych ustaleń rozwiązanie umowy nastąpi ze skutkiem na dzień 31 marca 2017 roku.
To już kolejna zmiana w strukturze tej sieci. Jak pisaliśmy, na początku stycznia br. firma rozpoczęła działalność we własnym lokalu w Katowicach (wcześniej prowadzonym przez franczyzobiorcę).

Mr Hamburger zakończył też działalność lokalu własnego w Sosnowcu (lokal ten pierwotnie prowadzony był przez franczyzobiorcę, a od 18 sierpnia 2016 roku - po rozwiązaniu umowy z franczyzobiorcą - prowadzony był jako lokal własny spółki).

Firma podała te informacje do publicznej wiadomości z uwagi na istotny wpływ zaistniałych zdarzeń na wyniki finansowe spółki, poprzez zamknięcie lokalu nierentownego oraz otwarcie lokalu (już jako własnego, a nie franczyzowego) w lokalizacji charakteryzującej się dużym popytem na produkty gastronomiczne typu fast-food (tym samym całość osiąganych przez ten lokal wyników sprzedażowych będzie księgowana w bilansie spółki).

Spółka Mr Hamburger jest właścicielem dwóch konceptów gastronomicznych. Rozwija sieć restauracji przydrożnych Leśne Runo, które oferują tradycyjne dania polskiej kuchni. Rozwija także ogólnopolską sieć  barów easy food Mr Hamburger oferującą swoim klientom kanapki oparte na hamburgerach wieprzowych, wołowych i drobiowych oraz inne dania typu hot dogi, kebaby, tortille.

W założeniu firmy, bary miały powstawać przede wszystkim jako lokale franczyzowe. Spółka planowała również otwieranie lokali własnych w atrakcyjnych  lokalizacjach, które będą przewidziane do sukcesywnego oddawania do zarządzania we franczyzie.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram