Szwedzka sieć sklepów odzieżowych dla kobiet i dzieci planuje dalszą ekspansję w naszym kraju. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Lindex ma już w Polsce trzy sklepy własne - w Wałbrzychu, Bytomiu i Gliwicach. W nowej strategii firmy znalazło się miejsce na rozwój poprzez franczyzę.
Jak tłumaczy w rozmowie z „Pulsem Biznesu” Johan Isacson, który odpowiada w firmie za franczyzę, w marcu tego roku mają się rozpocząć poszukiwania masterfranczyzobiorcy na Polskę. Dzięki tej strategii, firma planuje otworzyć w ciągu najbliższych lat kilkadziesiąt sklepów.
Lindex to wiodąca szwedzka sieć sklepów, oferująca odzież dla kobiet, młodzieży i dzieci w przystępnych cenach. Ceny w polskiej sieci Lindex mają być podobne do tych, jakie obowiązują w salonach marki H&M.
Obecnie pod tym szyldem działa około 500 sklepów, m.in. w Skandynawii, Czechach, Rosji, na Słowacji i Bliskim Wschodzie. Asortyment sklepów zawiera kilka różnych kolekcji damskiej bielizny osobistej, damskiej konfekcji i ubiorów dziecięcych.