Platforma internetowa, której udziałowcem jest MCI Management, otworzyła swój pierwszy stacjonarny punkt w Krakowie. Do końca 2015 roku zamierza udostępnić ofertę w sieci 5 tys. placówek w całym kraju.
Serwis LepszaOferta.pl rozpoczyna budowę sieci punktów obsługi klienta na zasadzie franczyzy. W ten sposób chce dotrzeć do tych, którzy na co dzień rzadziej korzystają z internetu lub wolą bezpośredni kontakt z doradcami. Według jej szacunków, nawet 9 na 10 Polaków może obniżyć swoje rachunki dzięki zmianie dostawcy usług.
Odwiedzając punkt stacjonarny klienci będą mogli korzystać z giełdy ofert serwisu oraz doradztwa. Pierwszy taki punkt został otwarty w Krakowie.
– Zdajemy sobie sprawę, że wciąż wiele osób woli kontakt bezpośredni z doradcami. Zwłaszcza, że zmiana dostawców prądu czy gazu, wciąż budzi obawy, głównie wśród osób starszych. Przychodząc do naszego punktu, klienci będą mogli wybrać najlepszą ofertę oraz uzyskać pomoc w zmianie dostawców – wyjaśnia Paweł Słowiakowski, prezes LepszaOferta.pl.
Serwis, oprócz tworzenia samodzielnych placówek, chce podjąć również współpracę z istniejącymi już brokerami oraz multiagencjami. Partnerzy, którzy będą działać pod marką Lepszej Oferty, otrzymają dostęp do know-how oraz wsparcie biznesowe.
Firma planuje również wkrótce uruchomić nową usługę – program cashback dla klientów indywidualnych. Dzięki niemu, robiąc zakupy w sklepach internetowych za pośrednictwem serwisu LepszaOferta.pl, będzie można otrzymać zwrot części zapłaconych środków. Firma realizuje w ten sposób koncepcję dywersyfikacji usług i daje klientom możliwość oszczędzania również podczas robienia zakupów internetowych.
INK