Spółka działająca w branży szkoleniowej zapowiada dalszy rozwój sieci franczyzowej.
Adrian Tabor, prezes zarządu Lauren Peso Polska podsumował ubiegły rok i podzielił się dalszymi planami. Jednym z kierunków rozwoju firmy będzie otwieranie kolejnych oddziałów prowadzonych przez franczyzobiorców.
– Dążymy do tego, abyśmy byli jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w swojej branży. W 2018 roku planujemy uruchomienie od 3 do 6 kolejnych oddziałów. W drugim kwartale br. do naszej oferty wprowadzimy nowe propozycje szkoleniowe związane z audytami finansowymi oraz technologicznymi. Wprowadzimy także nowe produkty doradcze związane z restrukturyzacjami. Oprócz ogromnej gamy usług, jakie posiadamy w portfolio jest to dodatkowa możliwość zarabiania zarówno dla centrali firmy, jak i oddziałów – opowiada Adrian Tabor.
Lauren Peso Polska to marka znana na rynku szkoleniowo-doradczym od 2006 r. Jej główne obszary działalności to szkolenia biznesowe, konsulting, doradztwo personalne, organizacja eventów i wydarzeń integracyjnych. W 2017 roku w ramach tej sieci funkcjonowało 6 oddziałów własnych i franczyzowych.
Firma oferuje swoim klientom przede wszystkim szkolenia komercyjne, ale także daje możliwość organizacji szkoleń z dofinansowaniem ze środków pozyskanych z różnych źródeł m.in. KFS, EFS (np. Podmiotowy System Finansowania) etc.
Według szacunków Polskiej Izby Szkoleniowej, rynek szkoleń w Polsce wart jest około 6 mld złotych. Konkuruje o nie około 6 tys. firm. Rozkwit rynku nastąpił wraz z napływem środków unijnych w latach 2007-2013. Przedsiębiorcy mogli wówczas składać wnioski o dotacje w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W nowym przedziale, na lata 2013-2020, branża ponownie otrzymała wsparcie unijne o wartości około 4,7 mld euro.
Więcej o franczyzie Lauren Peso można przeczytać wchodząc do naszej bazy systemów sieciowych.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji