Lauren Peso to chorzowska firma szkoleniowa, która powstała pod koniec 2006 roku, od 2009 r. rozwijana jest poprzez franczyzę, a w ubiegłym roku zadebiutowała na New Connect. Jej rozwój franczyzowy w naszym kraju powoli dobiega końca. Udało jej się sprzedać już 12 licencji z 16 planowanych (po jednej na województwo). Zgodnie z wczesniejszymi zapowiedziami, spółka przystąpiła do realizacji kolejnego projektu.
– Kiedy kilka lat temu zakładaliśmy Lauren Peso Polska, wiedzieliśmy, że kluczem do sukcesu jest odpowiednia komunikacja z rynkiem i klientami. Bez stworzenia odpowiednich kanałów przekazu nie sposób zbudować silnej marki. Nam się to udało. Zintegrowane działania komunikacyjne to dla nas najkorzystniejsza droga do osiągnięcia sukcesu. Rozszerzenie linii naszych usług o działania PR nastąpiło w sposób naturalny. To własne doświadczenia i zainteresowanie podobnymi działaniami naszych klientów popchnęły nas do tej decyzji – mówi Kamil Kita, prezes Lauren Peso (na zdjęciu) o powodach założenia spółki Your Image.
Ma ona być, podobnie jak Lauren Peso, rozwijana poprzez franczyzę. Plan zakłada stworzenie 16 jednostek masterfranczyzowych w miastach wojewódzkich oraz rozbudowanej sieci około stu mniejszych placówek rozproszonych na terenie całego kraju współpracujących z regionalnymi oddziałami.
Your Image specjalizuje się w internetowym PR. Ofertę spółki tworzy system siedmiu pakietów oferowanych w systemie abonamentowym, a każdy zawiera określoną liczbę usług z zakresu internetowego PR od odpowiednio dostosowanych na potrzeby klienta wpisów do katalogów branżowych, do profesjonalnej obsługi internetowych blogów korporacyjnych i portali społecznościowych.
– Żadna z istniejących agencji nie zaproponowała podobnej oferty. Skupiliśmy się na zakresie e-PR. Internet jest dla nas przestrzenią bez dna, której wielu nie potrafi w pełni wykorzystać. Zespół Your Image zna się na tym doskonale. Czas podzielić się tymi umiejętnościami z każdym zainteresowanym. System oferty, jaki stworzyliśmy, jest jasny i przejrzysty, a także – co niezwykle ważne – cenowo przystosowany do każdego, także do klienta, który stawia pierwsze kroki w biznesie – zapewnia Kamil Kita.
Lauren Peso podkreśla, że branża PR przez analityków oceniana jest jako bardzo przyszłościowa. Według badań, wielu zarządzających firmami deklaruje chęć skorzystania z usług profesjonalnych agencji PR-owych. Każdego roku wzrasta średnia wartość budżetu przeznaczonego na usługi PR wśród korzystających z takich działań przedsiębiorców.
JCB