Salony INTERSPORT zdobyły I miejsce w piątej edycji konkursu "Laur Klienta 2009" w kategorii Sieciowe Sklepy Sportowe.
Laur Klienta jest największym programem konsumenckim w kraju, formą zbiorowej rekomendacji potwierdzającą dobrą opinię Polaków o produktach lub usługach. W tym roku ogólnopolski sondaż przyniósł odpowiedź na pytanie, który z sieciowych sklepów sportowych jest liderem popularności. Wybór dokonany głosami klientów potwierdził słuszność kierunku rozwoju sieci przyjętego przez Zarząd Spółki INTERSPORT Polska S.A.
Wartość wyróżnienia przyznanego przez klientów znajduje potwierdzenie w stale rosnących obrotach we wszystkich sklepach sieci. Sukces nobilituje również firmę KONTEKST Retail Design, której zespół zaprojektował koncept sklepu INTERSPORT i 27 jednostek wchodzących w skład sieci. Podstawą założeń jest strategia wspierania sprzedaży poprzez wyróżnianie kategorii i prezentowanie produktów we wnętrzu, którego architektura i design jest inspirowana skojarzeniami ze świata sportu i turystyki. Zdaniem Krzysztofa Tłuszcza, współwłaściciela firmy KONTEKST i jednocześnie współautora zwycięskiego konceptu, jest to dowód jak silnym narzędziem zdobywania przewagi rynkowej może być design w rękach marki, która nauczy się z niego świadomie korzystać.
Podstawowa działalność INTERSPORT Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o powierzchni ok. 1000 m2 zlokalizowanych w wybranych, prestiżowych centrach handlowych dużych miast. Spółka prowadził sprzedaż w 27 salonach m.in. w Krakowie, w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, Bytomiu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, i Sosnowcu.
FwP, 12 sierpnia 2009r.