Właściciel sieci Drogerie Laboo wprowadza nową umowę franczyzową, dzięki której podniesie standardy współpracy zarówno z producentami, jak i z franczyzobiorcami.
Umowa reguluje kluczowe obszary niezbędne do tego, aby sieć mogła być postrzegana jako nowoczesna i atrakcyjna, w tym wprowadzenie spójnej identyfikacji wizualnej, przeprowadzanie zsynchronizowanych ofert promocyjnych, wywiązywanie się z lojalności zakupowej, objęcie sklepów spójnym systemem informatycznym oraz wprowadzenie obowiązkowej, podstawowej oferty asortymentowej. Oferta salonów będzie uzupełniania produktami z importu na wyłączność, które mają podnieść atrakcyjność sklepów i odróżnić je od konkurencji.
Laboo to obecnie 650 sklepów, w tym 164 w formacie Drogerie Laboo (typowe sklepy kosmetyczne), 365 w formacie Partner (sklepy, w których oferta wykracza poza asortyment kosmetyczny, ale stanowi on przewagę) i 121 w formacie Strefa (działy kosmetyczno-chemiczne). Dostawy do sklepów realizują firmy Navo Orbico, Ambra i Delko.
INK