Laboo ułatwia biznes na licencji 

Data dodania: 5 listopada 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Laboo ułatwia biznes na licencji; Foto: Laboo

Właściciel sieci Drogerie Laboo wprowadza nową umowę franczyzową, dzięki której podniesie standardy współpracy zarówno z producentami, jak i z franczyzobiorcami. 

Umowa reguluje kluczowe obszary niezbędne do tego, aby sieć mogła być postrzegana jako nowoczesna i atrakcyjna, w tym wprowadzenie spójnej identyfikacji wizualnej, przeprowadzanie zsynchronizowanych ofert promocyjnych, wywiązywanie się z lojalności zakupowej, objęcie sklepów spójnym systemem informatycznym oraz wprowadzenie obowiązkowej, podstawowej oferty asortymentowej. Oferta salonów będzie uzupełniania produktami z importu na wyłączność, które mają podnieść atrakcyjność sklepów i odróżnić je od konkurencji.

Laboo to obecnie 650 sklepów, w tym 164 w formacie Drogerie Laboo (typowe sklepy kosmetyczne), 365 w formacie Partner (sklepy, w których oferta wykracza poza asortyment kosmetyczny, ale stanowi on przewagę) i 121 w formacie Strefa (działy kosmetyczno-chemiczne). Dostawy do sklepów realizują firmy Navo Orbico, Ambra i Delko.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram