L’Occitane wprowadza ofertę franczyzową

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 lutego 2012
Kategoria:
loccitane-galeria-mokotow

loccitane-galeria-mokotow

Firma poszukuje franczyzobiorców w miastach mających między 150 a 250 tys. mieszkańców oraz w miejscowościach turystycznych.

Marka L’Occitane ma zasięg globalny. W ponad 120 krajach prowadzonych jest ponad 1800 sklepów pod jej logo, z czago połowa to sklepy franczyzowe. W Polsce aktualnie firma prowadzi w ośmiu największych miastach 19 sklepów własnych. Na najbliższe lata planowany jest dalszy rozwój. Docelowo sieć chciałaby mieć 30-40 sklepów, z czego część we franczyzie. Jak w przypadku wielu konceptów detalicznych tempo rozwoju sieci będzie w dużym stopniu uzależenione od dostępności atrakcyjnych powierzchni handlowych w centrach handlowych i na głównych ulicach handlowych miast.

Oferta franczyzowa skierowana jest do osób, które chciałyby otworzyć sklep w mieście mającym między 150 a 250 tys. mieszkańców lub w miejscowości turystycznej. Optymalna powierzchnia lokalu to około 40 m.kw. Wstępna opłata franczyzowa wynosi 20 tys. złotych a koszt dostosowania lokalu do wymogów sieci zawiera się w przedziale pomiędzy 50 a 100 tys. złotych. Jak deklaruje Maciej Pietrzak, dyrektor generalny L’Occitane Polska Sp. z o.o. zwrot z inwestycji nie powinien być dłuższy niż 3 lata.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram