L'Occitane w Polsce nie stawia na franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 sierpnia 2009
Kategoria:
logo_loccitane.jpg

logo_loccitane.jpgFrancuska firma L’Occitane specjalizująca się w produkcji kosmetyków na bazie ziół i składników naturalnych zamierza potroić liczbę sklepów w Polsce.

Spółka nie myśli jednak o rozwoju sieci franczyzowej, stawia na sklepy własne. Mają być one ulokowane w prestiżowych centrach większych miast.

L’Occitane kontynuuje strategię rozwoju w naszym kraju. Do tej pory spółka prowadziła w Polsce wyłącznie sklepy własne, choć na świecie otwierane są punkty także na zasadzie umów franczyzowych. W placówce o średniej powierzchni 60 mkw. oferowanych jest ok. 500 pozycji asortymentowych. W sumie L’Occitane posiada ok.1300 sklepów firmowych. Produkty można kupić m.in. w sklepach firmowych L'Occitane de Provance w Warszawie, Katowicach i w Krakowie.

FwP, 11 sierpnia 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram