Western Chicken szuka nowych franczyzobiorców wśród przedsiębiorców prowadzących już lokale gastronomiczne, najlepiej z pizzą lub kebabem. Według sieci na współpracy można dodatkowo zarobić nawet 6 do 8 tys. zł miesięcznie.
Nabór partnerów trwa. Jego celem jest wprowadzenie produktów Western Chicken do małej gastronomii. Pozwala to rozszerzyć ofertę lokali niedużym nakładem sił i środków. Western Chicken współpracuje już z kilkunastoma małymi gastronomiami, ktre w ramach niskobudżetowego nakładu wyposażone zostały w profesjonalny i niezbędny sprzęt służący do przyrządzania kurczaka według receptury sieci a personel został przeszkolony.
Western Chicken proponuje partnerom gotowe menu, rozpoznawalne logo, materiały reklamowe, projekty graficzne, szkolenie personelu oraz bazę kontrahentów z atrakcyjnym cennikiem. Aby ułatwić kalkulację finansową, Western Chicken pokazuje proste wyliczenie:
w najmniej opłacalnej opcji jaką jest sprzedaż dużych kubłów z naszego menu - jedno skrzydełko kosztuje 1,2 złotego.
7,00zł - to koszt produktu
3,80zł - koszty energii elektrycznej, panieru, marynaty oraz pracownika (pracownik uwzględniony w kalkulacji)
1,00zł - koszty nieuwzględnione wcześniej
20,40zł - 7,00zł - 3,8zł - 1,00zł = 8,60 zł - ZYSK
Średni dodatkowy utarg na naszym produkcie w lokalach partnerskich (pizza, kebab) to około 400-500zł dziennie z czego połowa to państwa czysty zysk."
Za ten rodzaj sprzedaży Western Chicken nie pobiera opłat miesięcznych a dla zainteresowanych dostępne są różne opcje współpracy.
Szukasz sieci franczyzowej? Sprawdź franczyzy w naszym katalogu.