Kuchnia Marché wchodzi we franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 stycznia 2011
Kategoria:
kuchnia_marche_logoTo kolejna sieć restauracji z jedzeniem na wagę, która będzie rozwijana w tej formule. Jej właściciel posiada także kilka innych sieci gastronomicznych. Wkrótce wszystkie mają być dostępne dla franczyzobiorców.

- W pierwszej kolejności chcemy rozpocząć rozwój franczyzowy sieci Kuchnia Marché w formule Express. Są to niewielkie punkty gastronomiczne serwujące posiłki na wagę w stałej cenie za kilogram. Koncept został przygotowany przede wszystkim z myślą o galeriach handlowych. Wymaga niedużej powierzchni (ok. 50-60 mkw.) i stosunkowo niewysokich nakładów (ok. 250-300 tys. zł) - mówi Paweł Dębiński, doradca ds. franczyzy dla konceptu Kuchania Marché.

Jego właścicielem jest spółka ATC American Trading Company, która rozwija także inne koncepty gastronomiczne. Większość należących do niej lokali zlokalizowana jest we Wrocławiu. Są wśród nich: Splendido - uchodzące za jedną z najbardziej ekskluzywnych restauracji znaną zarówno w Polsce jak i za granicą, Villa Caprice, Bar Vanilla, Bar Cynamon, Lulu Cafe, a także sieci takie jak Sevi Kebab, Bar Bazylia czy właśnie Kuchnia Marché.

- Chcielibyśmy do połowy bieżącego roku opracować systemy franczyzowe także dla innych konceptów wchodzących w skład naszego bogatego portfolio - zapowiada Paweł Dębiński.

Podkreśla on, że najbardziej innowacyjnym, zarówno pod względem receptury dań jak i obsługi, idealnie wypełniającym niszę na rynku gastronomicznym, a jednocześnie dostępnym dla każdego konsumenta jest Kuchnia Marché. Inspiracją do powstania tej restauracji były niezapomniane smaki oraz aromaty potraw z różnych zakątków świata, a także obserwacje trendów kulinarnych panujących w innych krajach, którymi zostali oczarowani właściciele podczas licznych podróży.

Kuchnia Marché funkcjonuje na polskim rynku już od 10 lat. Od początku realizuje założenie, zgdonie z którym  jest to koncept restauracji z segmentu premium serwującej dania kuchni świata, a każdej poświęcone jest odrębne stoisko tematyczne, tj. kuchnia włoska, turecka, orientalna, polska, bar sałatkowy, surówkowy, kawiarnia oraz cukiernia. Zarówno wypieki, desery, jak i dania na każdym ze stanowisk pochodzą z produkcji własnej i codziennie przygotowywane są od podstaw, wedle sprawdzonych przepisów. W tym pełnym formacie działa flagowy lokal sieci Kuchnia Marché we Wrocławiu. On także będzie rozwijany poprzez franczyzę, wymaga jednak sporej powierzchni, ponad 300 mkw. i inwestycji rzędu 1 mln zł.

To właśnie dlatego na bazie Kuchni Marché powstał koncept Marché Express dostosowany do mniejszych powierzchni i wymagający dużo niższych nakładów. Jest on już obecny w kilku lokalizacjach, m.in. w Pile, Płocku, Lubinie, no i oczywiście we Wrocławiu. Koncept Marché Express jest podobny - pod względem formy obsługi (samoobsługa) - do innych sieci, które w ostatnim czasie rozpoczęły rozwój poprzez franczyzę takich jak Multifood STP czy Bon Apetito. Posiada jedna bogatsze menu  - kuchnie świata.

Joanna Cabaj - Bonicka

ZOBACZ TAKŻE:

Baza sieci: Kuchnia Marché

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram