7th Street - Bar & Grill, sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej planuje, że do końca tego roku będzie mieć około 15 restauracji. Potencjał rozwoju widzi w budowie sieci franczyzowej.
Firma jest obecna na rynku od prawie 3 lat, a sieć franczyzową uruchomiła w lipcu 2012 roku. Obecnie pod jej szyldem działa 6 restauracji. W trakcie przygotowań jest 7 kolejnych. Do końca tego roku ma być około 13-15 czynnych lokali.
– Franczyza jest głównym kierunkiem rozwoju naszej firmy. Posiadamy jeden własny lokal modelowy, w którym testujemy nowe potrawy i rozwiązania, zanim zostaną wdrożone w lokalach franczyzowych. Jesteśmy pierwszą i jedyną w Polsce siecią restauracji serwujących typową kuchnię amerykańską z obsługą kelnerską. W naszej ofercie są zupy, przystawki, dania główne, burgery, steki, sałatki, panierowane skrzydełka, zestawy dla dzieci, desery oraz pełna gama alkoholi i koktajli – mówi w rozmowie z nami Łukasz Błażejewski z 7th Street - Bar & Grill.
Jak dodaje, jest też stała oferta promocyjna skierowana do studentów, którzy mogą zamówić dania kuchni amerykańskiej w restauracjach sieci do 40% taniej.
– Jako pierwsi i jedyni w Polsce wprowadziliśmy ofertę Pimp My Burger polegającą na możliwości skomponowania swojego autorskiego burgera, gdzie gość naszej restauracji dobiera każdy składnik samodzielnie, dzięki czemu codziennie w naszych restauracjach powstają niepowtarzalne kompozycje – podsumowuje Łukasz Błażejewski.
Jesteście zainteresowani współpracą z 7th Street? Sprawdźcie ofertę firmy w naszej bazie systemów franczyzowych.