Po otwarciu kolejnej trzeciej warszawskiej restauracji 7 Street w Ferio Wawer przyszedł czas na Jarocin. Restauracja została uruchomiona razem z całym parkiem handlowym Multishop i jest w stanie pomieścić około 60 gości.
– W najbliższym czasie planujemy kolejne otwarcie (czwartej warszawskiej restauracji 7 Street) na Mokotowie oraz prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma potencjalnymi franczyzobiorcami 7 Street. Intensywnie rozwijamy także nasz mniejszy koncept pod marką Meat & Fit – Coffee Grill pod którego szyldem, jeszcze w tym roku powstaną dwa nowe lokale. Aktualnie poszukujemy franczyzobiorców dla 7 Street m.in. w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy oraz Lublinie – mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.
Moda na wieprzowinę dotarła do 7 Street
Do tej pory w restauracjach sieci wieprzowina występowała pod postacią szeroko ciętych żeberek oraz jako dodatek do niektórych burgerów w formie grillowanego boczku. Podążając za aktualnym trendem na mięso wieprzowe firma zdecydowała się na wprowadzenie dań z wieprzowiną.
W ofercie restauracji pojawiły się tacosy oraz kanapki w formie burgerów z długo pieczoną szarpaną wieprzowiną. Jako partnera przy dostawie surowca została wybrana spółka Sokołów.
Polecamy wywiad z franczyzobiorcami 7th Street: Jak zrealizować marzenie o własnej restauracji
Długo pieczona szarpana wieprzowina znana też szerzej na rynku gastronomicznym jako Pulled Pork wymaga wielogodzinnego starannego przygotowywania. Łopatka wieprzowa, bo z tej części wieprza przygotowywany jest finalny produkt najpierw marynowana jest w przyprawach przez kilka godzin, następnie przez 8-10 godzin pieczona w temperaturze 100 stopni. Po obróbce termicznej mięsa jest ono „rozczesywane” przez kucharza czyli dokonywane jest ręczne oddzielanie włókien mięsa.
7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część akcesoriów i wyposażenia restauracji. 7th Street dostarcza do swoich lokali franczyzowych produkty spożywcze produkowane pod marką własną dedykowane tylko i wyłącznie do sieci m.in. steki, żeberka, frytki, pieczywo, przyprawy i panierki. 7th Street jest członkiem organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego - Krajowej Rady Gastronomi i Cateringu (KGRiC).