Kto nie skacze ten... debiut franczyzy z branży rozrywki

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: JumpWorld
 Popyt na rozwiązania łączące zabawę z aktywnością fizyczną stale rośnie.

Firma JumpWorld buduje sieć parków trampolin. Do współpracy zaprasza partnerów, którzy chcieliby otworzyć taki obiekt we franczyzie.

Parki trampolin JumpWorld działają już we Wrocławiu, Zabrzu i Katowicach. Firma uruchomiła też ofertę franczyzę, w 2017 roku chce otworzyć 5 obiektów zarządzanych przez partnerów franczyzowych w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców.

Popyt na rozwiązania łączące zabawę z aktywnością fizyczną stale rośnie. Polacy coraz częściej szukają nowych form rozrywki. Oferta parku trampolin skierowana jest nie tylko do klienta indywidualnego, ale również do grup zorganizowanych (np. urodziny, lekcje wf czy imprezy integracyjne organizowane przez zakłady pracy) – mówi Rafał Kaczmarek z JumpWorld.

Podstawowe wymagania sieci stawiane franczyzobiorcom to dysponowanie lokalem o powierzchni powyżej 400 m². Wysokość pomieszczenia do linii lamp lub konstrukcji musi być wyższa niż 5,5 m. Nakłady inwestycyjne wynoszą od 700 do 1000 netto zł/m². Najlepszą lokalizacją dla parku trampolin JumpWorld są centra handlowe lub hale wolnostojące z dostępem do komunikacji publicznej.

 

 

 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram