Koncept handlowy, który łączy zabawę i prezentację zabawek sensorycznych stanowi atrakcyjne uzupełnienie oferty centrów handlowych. Przyciąga dzieci i ich rodziców. Na tej prostej zasadzie swoją sieć buduje marka Kreatywne Maluchy.
W ramach sieci Kreatywne Maluchy działa 6 stoisk franczyzowych i 3 punkty własne. Jak powiedział nam właściciel marki Marcin Skwarek, do końca 2016 roku sieć może się powiększyć do 20 stoisk. Firma stawia głównie na współpracę franczyzową. Prowadzi obecnie kilka zaawansowanych rozmów z potencjalnymi partnerami.
Koncept Kreatywne Maluchy łączy w sobie zabawę, prezentację i sprzedaż kreatywnych zabawek dla dzieci. Firma jest wyłącznym dystrybutorem produktów: masy Kinetic Sand, Pucholiny, która nigdy nie wysycha oraz PlayMais - to ekologiczny materiał, który potrzebuje jedynie trochę wody aby się ze sobą kleić.
Część stoiska Kreatywne Maluchy przeznaczona jest na ekspozycję, zaś druga część na prezentację. Niektóre prace, które zostały wykonane podczas zabawy dzieci mogą wziąć do domu, np. przy zabawie klockami kukurydzianymi PlayMais. Z kolei rodzice mają możliwość przekonać się, czy produkt przypadł do gustu ich pociechom.
Dla tych, którzy chcieliby spróbować swoich sił w branży artykułów dla dzieci istotna jest m.in. informacja o kosztach inwestycyjnych. Jest to stosunkowo niedroga franczyza. Minimalna kwota potrzebna na uruchomienie stoiska wynosi 25 tys. zł (około 14 tys. zł to wartość mebli, 10 tys. zł - zatowarowanie, 1 tys. zł - jednorazowy pakiet franchisingowy).