Kramp Polska, jako organizacja traktująca priorytetowo swoich klientów i partnerów biznesowych w dniach 10-11 maja postanowiła zaprosić ich do siebie, otwierając dla nich drzwi swoich biur i magazynu. Na pierwszym KRAMP OPEN w kraju firma gościła najlepszych dostawców oraz dealerów i franczyzobiorców sieci Grene z całej Polski. Wszystkim zaproszonym gościom przyświecało hasło przewodnie eventu ,,Napędzamy Twój biznes’’.
KRAMP OPEN, czyli wydarzenie organizowane przede wszystkim dla klientów wpisało się już w tradycję firmy Kramp. Do tej pory były odbywało się m.in. w Holandii, w Niemczech i we Francji. Polska, jako kraj z silnie rozwiniętą siecią dealerów Kramp oraz rozpoznawalną marką Grene również postanowiła podjąć to wyzwanie. Ta decyzja pociągnęła za sobą organizację Drzwi Otwartych, które w ciągu dwóch dni zgromadziły w jednym miejscu ponad 1500 klientów, franczyzobiorców i partnerów Kramp.
Główny cel KRAMP OPEN był jeden – chodziło o pokazanie firmy od środka, o przedstawienie ludzi, z którymi klienci utrzymują codzienny – telefoniczny lub mailowy kontakt. Firmie zależało na pokazaniu procesu prac na magazynie, z którego codziennie wędrują przesyłki dla dealerów i franczyzobiorców. Równie ważne było wskazanie partnerom, że poza ofertą liczącą ponad 500 tys. produktów, chcemy dzielić się z nimi wiedzą i napędzać ich biznesy. To właśnie dla nich zaprosiliśmy blisko 70 dostawców, od których mogli bezpośrednio zasięgnąć wiedzy produktowej – mówi Jarosław Łuczak, szef Marketingu w Kramp Polska.
Kramp wzbogacił dwudniowe wydarzenie także o wiedzą merytoryczną dla klientów. 10-11 maja odbywały się szkolenia w ramach Kramp Academy oraz wystąpienia najlepszych trenerów biznesu – Jacka Walkiewicza i Jakuba Bączka. Wykład i panel dyskusyjny o tytule „Rolnictwo 4.0” dotyczący nowoczesnych technologii w rolnictwie przygotowany przez Profesora Jacka Przybyła z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu zebrał wysokie recenzje uczestniczących w nim panelistów i słuchaczy. Poruszone w nim kwestie perspektywy zmieniających się technologii w rolnictwie były kontynuowane podczas wieczornej gali i kolacji, połączonej z rozrywką, która pozwalała zacieśniać relacje przy dźwiękach dobrej muzyki i występach kabaretów.
Organizacja eventu wymagała intensywnych prac zespołu projektowego, trwających przez cały rok. Dzięki nim na terenie firmy stanął namiot o powierzchni 3 600 m2. W namiocie znalazła się m.in. kompletna infrastruktura, pozwalająca zorganizować targi dostawców z 68 stoiskami, 3 salki seminaryjne, scena targowa dla wystąpień gości specjalnych, część wypoczynkowa i cateringowa. Wieczorna część wyposażona w ogromną scenę pozwalała pomieścić dziennie ponad 800 gości. Podczas trwania targów Kramp zapewnił możliwość brania udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Klienci odwiedzając stoiska wystawców oraz sklep Grene, a także biorąc udział
w szkoleniach i seminariach zbierali punkty. Pula nagród dla najaktywniejszych uczestników KRAMP OPEN wyniosła ponad 40 tys. zł., a nagrody zostały uroczyście wręczone podczas wieczornej gali.
Kramp Open to drzwi otwarte nie tylko dla klientów, ale także dla pracowników całej grupy spółek Kramp w Polsce (KRAMP, KRAMP SAS, GRENE i AGERPOL). 12 maja, w sobotę blisko 700 pracowników z całego kraju spotkało się w Modle Królewskiej i spędziło czas podczas świetnej imprezy integracyjnej.
W ciągu trzech majowych dni w Kramp Open wzięło udział ponad 2 400 osób.
Zadowoleni klienci, partnerzy i dostawcy byli pod dużym wrażeniem tego, czego doświadczyli podczas wizyty w Kramp. Pozostaje tylko spytać – kiedy kolejna edycja?
Informacja na temat oferty współpracy z GRENE znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.