Wyspy z kosmetykami kolorowymi cieszą się zainteresowaniem klientów galerii handlowych. Właśnie w takie lokalizacje celuje marka Golden Rose, która powiększyła swoją sieć o kolejne stoisko franczyzowe.
Marka kosmetyków kolorowych Golden Rose poszerzyła sieć dystrybucji. Nowe stoisko franczyzowe pojawiło w Galerii Raj w Dębicy. Tym samym liczba punktów franczyzowych marki wzrosła do 42. Oprócz tego firma prowadzi 34 firmowe punkty sprzedaży (w tym 13 sklepów). Stoiska i sklepy są rozmieszczone w galeriach handlowych w całej Polsce.
Jak powiedziała nam Urszula Sypniewska, kierownik ds. marketingu i PR Golden Rose, markowe kosmetyki sprzedawane na wyspach handlowych cieszą się zainteresowaniem zarówno klientów, jak i przedsiębiorców myślących o własnym biznesie (tylko w pierwszym kwartale 2016 roku sieć Golden Rose uruchomiła 4 kolejne punkty, w tym 3 franczyzowe).
W tym okresie nowe punkty pojawiły się m.in. w galeriach Auchan Komorniki, Vivo Stalowa Wola i Galeria Nowy Rynek w Jeleniej Górze. Ta ostatnia lokalizacja należy do multifranczyzobiorcy, zaś pozostałe dwie to nowi partnerzy. Ponadto, w styczniu tego roku franczyzodawca otworzył sklep firmowy w galerii Plejada w Sosnowcu.
Osoby zainteresowane uruchomieniem franczyzowego stoiska z kosmetykami Golden Rose powinny zawczasu rozpocząć negocjacje z galerią handlową, w której planowana jest działalność. Najbardziej pożądane jest, by przedsiębiorca dysponował już wykupionym miejscem pod stoisko w lokalizacji zaakceptowanej przez Golden Rose.
Właśnie ten proces bywa dość skomplikowany i czasochłonny. Zdarza się, że na dobre miejsce w popularnej galerii czeka się nawet rok. Dużo zależy też od wymagań galerii. W przypadku różnych modyfikacji wyglądu punktu proces ten wydłuża się do maksymalnie 3 miesięcy. Minimalna inwestycja wynosi około 40 tys. zł.