Konkurs dla franczyzowych millenialsów

Data dodania: 7 maja 2018
Kategoria:
Foto:The International Franchise Association (IFA) Foundation

Młodej firmie trudno przebić się na rynku nawet ze świetnym projektem. Sposobem na zdobycie kontaktów i promocję mogą być konkursy branżowe. Świeży pomysł na pewno zostanie doceniony, a wygrana może znacznie poprawić szanse firmy na zaistnienie.

The International Franchise Association (IFA) Foundation to fundacja zajmująca się zrzeszaniem młodych przedsiębiorców, którzy mają ciekawy pomysł na nowatorską sieć franczyzową. Dodatkowo to również inkubator skupiony na tej gałęzi biznesu. Dotychczas w konkursie NextGen in Franchising wzięło udział ponad 2 tys. osób z 75 krajów świata. Zgłoszenia do kolejnej edycji są przyjmowane do 31 sierpnia 2018 roku. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.NextGenFranchising.org.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma od 21 do 35 lat i świeży pomysł na biznes związany z franczyzą. Projekty będą oceniać autorytety ze świata przedsiębiorczości. W nagrodę można pojechać na coroczną konwencję International Franchise Association wraz ze stypendium na pokrycie kosztów podróży, a także możliwość zaprezentowania się przed sędziami z szansą wygrania dodatkowych nagród pieniężnych. W czasie zjazdu zwycięzca może nie tylko brać udział w warsztatach i szkoleniach z zakresu franchisingu, ale też szukać porad na temat swoich pomysłów u znanych i szanowanych przedsiębiorców czy akademików ze swojej branży. Nie bez znaczenia jest też obecność w mediach i związane z nią promowanie projektu, będące wynikiem wygranej w konkursie.

Jak dotąd wśród laureatów nie było Polaków, choć wśród zwycięzców z zeszłego roku był Robert Bruski z Kanady. Jego pomysł to Ctrl V – sieć franczyzowych salonów gier, w których można skorzystać z wirtualnej rzeczywistości.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design