Koncepty, które kuszą franczyzobiorców

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Foto: freeimages.com

Końcówka wakacji to czas wytężonej pracy. Po lekkim spadku ilości rozmów z potencjalnym franczyzobiorcami dostrzegamy ponowne ożywienie. Nasi przyszli partnerzy, liczą na możliwość skorzystania z oferty promocyjnej dla sieci Biesiadowo i Crazy Pirmiad Pizza, w której do końca sierpnia piec dajemy za 1 zł – przypomina Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.

Wojciech Goduński dodaje, że bardzo dużo zapytań związanych jest też z marką Coffeeloffee.

O nasze kawiarnie najczęściej pytają zainteresowani otwarciem tego typu biznesu w galeriach handlowych. Bardzo dużo ofert, które rozpatrujemy dotyczy tzw. wysp. Jest to ciekawa alternatywa dla lokalu stacjonarnego, która również warta jest rozpatrzenia pod względem cen najmu – podpowiada Goduński.

Ponadto, sporym zainteresowaniem cieszy się koncept Western Chicken. Wkrótce zostanie otwarty pierwszy Western Chicken w centrum handlowym zlokalizowanym w Andrespolu.

Jest to dla nas ważne wydarzenie, gdyż uważamy, że właśnie w tym kierunku podążać będą przyszłe lokale – zaznacza Wojciech Goduński.

Podobnie sytuacja ma się w przypadku konceptu Rybkodajnia. Szef firmy Wojtex, w rozmowie z nami zaznaczył, że duży odsetek zapytań ofertowych dotyczy lokali stacjonarnych w tym również galerii.

Franczyzodawca w swojej ofercie ma również koncepty mobilne takie jak Rybkodajania, czy Mangatto.

– Kończy się sezon, a co za tym idzie spada odsetek zapytań o przyczepy gastronomiczne. Przewidujemy, że kolejny wzrost zainteresowania tą formą pojawi się z początkiem 2016 roku. Zaznaczany jednak, że nasze przyczepy są przystosowane do całorocznej pracy – podsumowuje szef firmy Wojtex.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram