Foto: freeimages.com
Końcówka wakacji to czas wytężonej pracy. Po lekkim spadku ilości rozmów z potencjalnym franczyzobiorcami dostrzegamy ponowne ożywienie. Nasi przyszli partnerzy, liczą na możliwość skorzystania z oferty promocyjnej dla sieci Biesiadowo i Crazy Pirmiad Pizza, w której do końca sierpnia piec dajemy za 1 zł – przypomina Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.
Wojciech Goduński dodaje, że bardzo dużo zapytań związanych jest też z marką Coffeeloffee.
– O nasze kawiarnie najczęściej pytają zainteresowani otwarciem tego typu biznesu w galeriach handlowych. Bardzo dużo ofert, które rozpatrujemy dotyczy tzw. wysp. Jest to ciekawa alternatywa dla lokalu stacjonarnego, która również warta jest rozpatrzenia pod względem cen najmu – podpowiada Goduński.
Ponadto, sporym zainteresowaniem cieszy się koncept Western Chicken. Wkrótce zostanie otwarty pierwszy Western Chicken w centrum handlowym zlokalizowanym w Andrespolu.
– Jest to dla nas ważne wydarzenie, gdyż uważamy, że właśnie w tym kierunku podążać będą przyszłe lokale – zaznacza Wojciech Goduński.
Podobnie sytuacja ma się w przypadku konceptu Rybkodajnia. Szef firmy Wojtex, w rozmowie z nami zaznaczył, że duży odsetek zapytań ofertowych dotyczy lokali stacjonarnych w tym również galerii.
Franczyzodawca w swojej ofercie ma również koncepty mobilne takie jak Rybkodajania, czy Mangatto.
– Kończy się sezon, a co za tym idzie spada odsetek zapytań o przyczepy gastronomiczne. Przewidujemy, że kolejny wzrost zainteresowania tą formą pojawi się z początkiem 2016 roku. Zaznaczany jednak, że nasze przyczepy są przystosowane do całorocznej pracy – podsumowuje szef firmy Wojtex.