Koncepty firmy Wojtex szturmują rynek gastronomiczny

Data dodania: 27 listopada 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:

Wojtex, właściciel kilku dobrze prosperujących franczyz gastronomicznych stawia na koncepty multibrandowe. Dla franczyzobiorców to szansa na przyciągnięcie większej liczby klientów, a co za tym idzie - większe zyski. W 2016 roku spółka planuje też wprowadzić swoje marki do centrów handlowych.

– Na początku listopada otworzyliśmy w Gdańsku kawiarnię Coffeeloffee. Lokal wyróżnia wystrój nawiązujący do stylu retro, szeroki wybór kaw oraz świeżo wyciskanych soków. Z myślą o konsumentach będących na diecie wegańskiej bądź bezmlecznej ofertę menu poszerzyliśmy również o produkty roślinne, takie jak mleko sojowe. Lokal położony jest przy stacji kolejki miejskiej SKM w pobliżu Politechniki Gdańskiej oraz Uniwersytetu Medycznego, gdzie kawa na wynos to produkt cieszący się ogromną popularnością wśród studentów – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. 

Trwają też ostatnie prace remontowe lokalu multibrandowego, który powstaje w loftach łódzkich przy ulicy Tymienieckiego. Połączenie znanej marki Biesiadowo z młodym konceptem kawiarnianym Coffeeloffee to nowość na rynku.

– Właścicielem tej restauracji jest franczyzobiorca, który od kilku lat z sukcesem współpracuje z naszą siecią i prowadzi już dwie pizzerie Biesiadowo. Jeszcze w tym roku przewidujemy otwarcie kolejnego multibrandu w Szczecinie. Tym razem łączymy restaurację w stylu kowbojskim - Western Chicken z kawiarnią Coffeeloffee. Nasza propozycja menu kierowana będzie dla wszystkich miłośników kawy oraz dań z chrupiącym kurczakiem w roli głównej. Połączenie dwóch konceptów to szansa na przyciągnięcie większej liczby klientów oraz szybsze osiągnięcie sukcesu dla franczyzobiorcy – wyjaśnia Wojciech Goduński.
Właściciel tych konceptów prognozuje, że 2016 rok będzie jeszcze bardziej rozwojowy niż obecny.

Mamy wiele pomysłów na nowe projekty dotyczące rozwoju franczyz, które będziemy realizować. Duży nacisk będziemy kłaść na rozszerzenie sieci kawiarni  Coffeeloffee. Kluczem do sukcesu z pewnością będzie otwieranie multibrand’ów, czyli restauracji łączących dwa koncepty. Zachęcamy naszych dotychczasowych, jak i przyszłych franczyzobiorców o poszerzanie działających pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza czy restauracji Western Chicken o ofertę kawiarnianą – kontynuuje Wojciech Goduński.

Firma prowadzi też rozmowy z centrami handlowymi. W 2016 roku chce być wprowadzić punkty i wyspy handlowe do tego typu lokalizacji (użym zainteresowaniem w tych lokalizacjach cieszy się koncept Coffeloffee oraz Mangatto).

W okresie wiosenno-letnim ruszamy z kampanią promującą mobilne przyczepy gastronomiczne. Naszym punktem docelowym będą m.in. miejscowości i ośrodki turystyczne, gdzie będziemy udostępniać koncepty takie jak smażalnia ryb Rybkodajnia czy lodziarnia Mangatto. Ponadto, powiększamy naszą ofertę franczyzową o kolejne koncepty. To wspomniana sieć lodziarni Mangatto oraz sieć Western Tortilla, która specjalizuje się w sprzedaży tortilli z chrupiącym panierowanym kurczakiem. Potencjalnym franczyzobiorcom proponujemy elastyczne możliwości współpracy oraz atrakcyjne warunki finansowe, co sprawia, że nasza oferta staje się bardziej przystępna dla każdego, kto myśli o otwarciu własnej firmy w 2016 roku. Podsumowując nie stoimy w miejscu a prężnie i dynamicznie rozwijamy się i podbijamy rynek. Obecnie nasza działalność opiera się jedynie na działaniu jednostek franczyzowych i ich rozwój jest dla nas priorytetem i kluczowym elementem naszego działania – podsumowuje Wojciech Goduński.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram