Wojtex, właściciel kilku dobrze prosperujących franczyz gastronomicznych stawia na koncepty multibrandowe. Dla franczyzobiorców to szansa na przyciągnięcie większej liczby klientów, a co za tym idzie - większe zyski. W 2016 roku spółka planuje też wprowadzić swoje marki do centrów handlowych.
– Na początku listopada otworzyliśmy w Gdańsku kawiarnię Coffeeloffee. Lokal wyróżnia wystrój nawiązujący do stylu retro, szeroki wybór kaw oraz świeżo wyciskanych soków. Z myślą o konsumentach będących na diecie wegańskiej bądź bezmlecznej ofertę menu poszerzyliśmy również o produkty roślinne, takie jak mleko sojowe. Lokal położony jest przy stacji kolejki miejskiej SKM w pobliżu Politechniki Gdańskiej oraz Uniwersytetu Medycznego, gdzie kawa na wynos to produkt cieszący się ogromną popularnością wśród studentów – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.
Trwają też ostatnie prace remontowe lokalu multibrandowego, który powstaje w loftach łódzkich przy ulicy Tymienieckiego. Połączenie znanej marki Biesiadowo z młodym konceptem kawiarnianym Coffeeloffee to nowość na rynku.
– Właścicielem tej restauracji jest franczyzobiorca, który od kilku lat z sukcesem współpracuje z naszą siecią i prowadzi już dwie pizzerie Biesiadowo. Jeszcze w tym roku przewidujemy otwarcie kolejnego multibrandu w Szczecinie. Tym razem łączymy restaurację w stylu kowbojskim - Western Chicken z kawiarnią Coffeeloffee. Nasza propozycja menu kierowana będzie dla wszystkich miłośników kawy oraz dań z chrupiącym kurczakiem w roli głównej. Połączenie dwóch konceptów to szansa na przyciągnięcie większej liczby klientów oraz szybsze osiągnięcie sukcesu dla franczyzobiorcy – wyjaśnia Wojciech Goduński.
Właściciel tych konceptów prognozuje, że 2016 rok będzie jeszcze bardziej rozwojowy niż obecny.
– Mamy wiele pomysłów na nowe projekty dotyczące rozwoju franczyz, które będziemy realizować. Duży nacisk będziemy kłaść na rozszerzenie sieci kawiarni Coffeeloffee. Kluczem do sukcesu z pewnością będzie otwieranie multibrand’ów, czyli restauracji łączących dwa koncepty. Zachęcamy naszych dotychczasowych, jak i przyszłych franczyzobiorców o poszerzanie działających pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza czy restauracji Western Chicken o ofertę kawiarnianą – kontynuuje Wojciech Goduński.
Firma prowadzi też rozmowy z centrami handlowymi. W 2016 roku chce być wprowadzić punkty i wyspy handlowe do tego typu lokalizacji (użym zainteresowaniem w tych lokalizacjach cieszy się koncept Coffeloffee oraz Mangatto).
– W okresie wiosenno-letnim ruszamy z kampanią promującą mobilne przyczepy gastronomiczne. Naszym punktem docelowym będą m.in. miejscowości i ośrodki turystyczne, gdzie będziemy udostępniać koncepty takie jak smażalnia ryb Rybkodajnia czy lodziarnia Mangatto. Ponadto, powiększamy naszą ofertę franczyzową o kolejne koncepty. To wspomniana sieć lodziarni Mangatto oraz sieć Western Tortilla, która specjalizuje się w sprzedaży tortilli z chrupiącym panierowanym kurczakiem. Potencjalnym franczyzobiorcom proponujemy elastyczne możliwości współpracy oraz atrakcyjne warunki finansowe, co sprawia, że nasza oferta staje się bardziej przystępna dla każdego, kto myśli o otwarciu własnej firmy w 2016 roku. Podsumowując nie stoimy w miejscu a prężnie i dynamicznie rozwijamy się i podbijamy rynek. Obecnie nasza działalność opiera się jedynie na działaniu jednostek franczyzowych i ich rozwój jest dla nas priorytetem i kluczowym elementem naszego działania – podsumowuje Wojciech Goduński.