Nowa franczyza zdała egzamin

Data dodania: 7 listopada 2016
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Aviva dla Rodziny
Rośnie sieć oddziałów Aviva dla Rodziny.

Po pomyślnych testach nowego konceptu, który jest skierowany m.in. do rodzin z dziećmi, jeden z największych ubezpieczycieli w kraju zapowiada ponad dwukrotne zwiększenie liczby placówek i dalszy rozwój w systemie franczyzowym.

W połowie ubiegłego roku firma ubezpieczeniowa Aviva wprowadziła na rynek koncept franczyzowy Aviva dla Rodziny. Po pierwszej fazie projektu ubezpieczyciel podsumowuje dotychczasowe działania i planuje dalszy rozwój swojej sieci.

– Projekt przebiega zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Rozpoczynając 2016 rok wyszliśmy z fazy pilotażu i w tej chwili możemy pochwalić się 15 placówkami. Na ten rok planujemy jeszcze jedno otwarcie - będzie to nasza druga już placówka w Krakowie – mówi w rozmowie z nami Tomasz Banasiak, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej Aviva dla Rodziny.

W przyszłym roku firma chciałaby podwoić liczbę otwieranych placówek. Jednocześnie priorytetem pozostanie wspieranie i aktywizowanie działających już placówek, tak aby generowana przez nie sprzedaż cyklicznie wzrastała.

Koncept Aviva dla Rodziny wyróżnia na rynku to, że w oddziałach tej sieci klienci mogą porozmawiać o ubezpieczeniach i finansach w ciepłej, domowej atmosferze. Obok szerokiej oferty ubezpieczyciela franczyzobiorcy mogą proponować swoim klientom produkty kilkunastu banków (m. in. kredyty hipoteczne, gotówkowe, firmowe) oraz ubezpieczenia majątkowe indywidualne i korporacyjne innych towarzystw.

{youtube}CBjOi5s17xY{/youtube}

To nie jedyny wyróżnik placówek Aviva dla Rodziny. Zaskakuje także sam ich wystrój. Nie ma tu biurek i plastikowych krzeseł. Są za to wygodne fotele, miękkie poduszki, kolorowe dywany i ściana, po której najmłodsi mogą swobodnie rysować. Domowego klimatu dopełniają powieszone na ścianach zdjęcia właścicieli. Na gości czeka również kawa i domowe ciasto.

Inwestycja we franczyzowy oddział Aviva dla Rodziny wynosi około 30 tys. zł (jest uzależniona od stanu wybranego na placówkę lokalu). Zyski natomiast mogą przekroczyć 12 tys. zł miesięcznie (przy sprzedaży około 8 polis życiowych i kosztach utrzymania placówki w wysokości 6 tys. zł).

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram