Choć franczyza biur rachunkowych nie jest tak popularna jak w gastronomii, handlu i usługach, na rynku wyłaniają się firmy budujące sieci oddziałów pod wspólnym szyldem. Jedną z nich jest Taniarachunkowość.pl, która zachęca do współpracy m.in. brakiem opłat za przystąpienie do sieci.
– Rozwijamy się dość szybko, nowe biura z chęcią do nas dołączają. Pod naszą marką działa obecnie 8 biur w Warszawie, 2 w Poznaniu i po jednym w Jeleniej Górze, Gorzowie Wielkopolskim i Gdańsku. Mamy nadzieję, że będzie nas coraz więcej, w każdym razie wszystko na to wskazuje – mówi Daria Popek z Taniarachunkowość.pl.
Marka taniarachunkowosc.pl istnieje na rynku od 2008 roku. Franczyzę tego biura rachunkowego wyróżnia to, że franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Obowiązuje jedynie opłata bieżąca, która wynosi 5% od obrotu netto. Działając w ramach sieci, franczyzobiorca korzysta ze sprawdzonego know-how. Korzysta także z marketingu, promocji, reklamy i funkcjonalności strony taniarachunkowosc.pl.