Rośnie sieć sklepów z materiałami do aranżacji podłóg. Dynamiczny rozwój zawdzięcza m.in. nowemu formatowi współpracy (franczyzie depozytowej) i komfortowym warunkom zakupu towaru w sklepach.
W ostatnich dniach października w sieci Komfort zostały otwarte trzy kolejne sklepy - w Poznaniu, Lublinie i Bydgoszczy. Tym samym liczba sklepów otwartych w tym roku zrosła do 29. Jak mówi Karolina Bałaban, konsultant ds. marketingu w spółce Sklepy Komfort, do końca grudnia planowane jest jeszcze kilka otwarć.
Komfort zaskakuje komfortem
W salonie zlokalizowanym w centrum handlowym Posnania nowe meble zaprojektowane zostały tak, aby - poza walorami estetycznymi - doskonale eksponować dostępne w sklepie produkty i pomóc klientom w wyborze. Można zamówić wykładzinę przy kawie, a ofertę paneli czy podłóg drewnianych przemyśleć i przedyskutować z doradcą na wygodnej sofie.
Komfort jest największą polską siecią z materiałami do aranżacji podłóg i częścią grupy MSG (Michał Sołowow Group). Przez 25 lat obecności na rynku Komfort osiągnął pozycję lidera swojej kategorii i jednej z najbardziej znanych polskich marek. Sprzedaż realizowana jest poprzez sieć ponad 100 sklepów (własnych oraz franczyzowych).