Polska sieć sklepów z materiałami do aranżacji podłóg kontynuuje ekspansję otwierając zarówno sklepy własne, jak i franczyzowe.
Proces ekspansji i odświeżania wizerunku marki Komfort nabrał tempa. Od początku roku sieć otworzyła 14 nowych sklepów – 7 własnych oraz 7 w nowym modelu współpracy franczyzowej.
Wszystkie zaaranżowane zostały w oparciu o nowy koncept. Najnowszy lokal powstał na terenie gdańskiego kompleksu handlowego Morena i ma powierzchnię 250 m².
Równolegle Komfort intensyfikuje działania marketingowe. Od czerwca ambasadorką marki jest Dorota Szelągowska, którą oglądać można m.in w kampanii reklamowej Komfortu. Sieć została również partnerem jej nowego programu „Polowanie na mieszkanie”, emitowanego na antenie telewizji TVN.
Komfort jest jedną z największych polskich sieci z materiałami do aranżacji podłóg i częścią grupy MSG (Michał Sołowow Group). Sprzedaż realizowana jest poprzez sieć ponad 100 sklepów (własnych oraz franczyzowych). Siecią zarządza spółka Sklepy Komfort.
Szczegóły dotyczące współpracy z siecią Komfort znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.