- Badając zwyczaje zakupowe Polaków, zauważyliśmy, że w większości przypadków najważniejszym czynnikiem, który decyduje o tym, gdzie dokonamy zakupów, jest szerokość wyboru. Konsumentom coraz częściej brakuje czasu na poszukiwanie wymarzonego produktu i odwiedzanie w tym celu wielu sklepów, których oferta jest ograniczona i nieznacznie różni się od siebie. Dlatego najchętniej wybierają przyjazne miejsce, które dzięki szerokości asortymentu gwarantuje dokonanie wyboru zgodnego z ich oczekiwaniami i zasobnością portfela - mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu Sklepów Komfort.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowano trzy 30-sekundowe spoty, których akcja toczy się w jednym ze sklepów. Bohaterami każdego z nich są Kierownik i Pracownicy sklepu, którzy w zabawny sposób starają się znaleźć sposób na przedstawienie szerokości oferty Komfortu. - Decyzje o wyborze marki często podejmowane są intuicyjnie. O skuteczności przekazu reklamowego decyduje umiejętność zwrócenia uwagi odbiorcy. Dlatego też we wszystkich filmach wykorzystaliśmy elementy, które przyciągają uwagę, takie jak muzyka i humor. Ważne jest również, by reklama mimo zabawnej treści przekazywała istotne komunikaty dla konsumenta - mówi Anna Heimberger.
Spoty zostaną wyemitowane w TVN, Polsat, TVP, TVN7, TVP info, TVN24 Discovery oraz wybranych stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będzie kampania w prasie kobiecej i wnętrzarskiej oraz radiowa w stacjach ogólnopolskich: RMF FM, Radio Zet, Radio Euro, Program Trzeci PR, Tok FM, Roxy FM, Blue FM Poznań, Radio Złote Przeboje.
Sieć Komfort liczy już ponad 140 sklepów, w tym 18 franczyzowych. W tym roku dołączy do niej 37 nowych salonów: 8 własnych i 20 franczyzowych w Polsce oraz 9 placówek w Czechach i na Słowacji.
Joanna Cabaj - Bonicka