Komfort wyboru, czyli reklama dźwignią handlu

Autor: Redakcja
Data dodania: 9 marca 2010
Kategoria:
Komfort_-_sklepKomfort wspiera sprzedaż w swoich salonach własnych i franczyzowych. Dziś wystartował z akcją reklamową, którą będzie można zobaczyć w największych stacjach TV jak Polsat, TVN czy TVP, a także usłyszeć w takich rozgłośniach jak RMF FM czy Radio Zet.

Założeniem nowej kampanii, przebiegającej pod hasłem ”Komfort wyboru”, jest przypomnienie o marce i zwrócenie uwagi konsumentów na fakt, że w sklepach Komfort znajdą najszerszą na rynku ofertę ponad 2000 wzorów podłóg drewnianych, paneli, wykładzin i dywanów. Przygotowanie kampanii poprzedziły dokładne badania zachowań nabywczych klientów.

- Badając zwyczaje zakupowe Polaków, zauważyliśmy, że w większości przypadków najważniejszym czynnikiem, który decyduje o tym, gdzie dokonamy zakupów, jest szerokość wyboru. Konsumentom coraz częściej brakuje czasu na poszukiwanie wymarzonego produktu i odwiedzanie w tym celu wielu sklepów, których oferta jest ograniczona i nieznacznie różni się od siebie. Dlatego najchętniej wybierają przyjazne miejsce, które dzięki szerokości asortymentu gwarantuje dokonanie wyboru zgodnego z ich oczekiwaniami i zasobnością portfela - mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu Sklepów Komfort.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowano trzy 30-sekundowe spoty, których akcja toczy się w jednym ze sklepów. Bohaterami każdego z nich są Kierownik i Pracownicy sklepu, którzy w zabawny sposób starają się znaleźć sposób na przedstawienie szerokości oferty Komfortu. - Decyzje o wyborze marki często podejmowane są intuicyjnie. O skuteczności przekazu reklamowego decyduje umiejętność zwrócenia uwagi odbiorcy. Dlatego też we wszystkich filmach wykorzystaliśmy elementy, które przyciągają uwagę, takie jak muzyka i humor. Ważne jest również, by reklama mimo zabawnej treści  przekazywała istotne komunikaty dla konsumenta - mówi Anna Heimberger.

Spoty zostaną wyemitowane w TVN, Polsat, TVP, TVN7, TVP info, TVN24 Discovery oraz wybranych stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będzie kampania w prasie kobiecej i wnętrzarskiej oraz radiowa w stacjach ogólnopolskich: RMF FM, Radio Zet, Radio Euro, Program Trzeci PR, Tok FM, Roxy FM, Blue FM Poznań, Radio Złote Przeboje.

Sieć Komfort liczy już ponad 140 sklepów, w tym 18 franczyzowych. W tym roku dołączy do niej 37 nowych salonów: 8 własnych i 20 franczyzowych w Polsce oraz 9 placówek w Czechach i na Słowacji.

Joanna Cabaj - Bonicka

jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram