10 maja 2008 roku w Radomsku został otwarty pierwszy sklep franczyzowy działający pod marką KOMFORT. Właściciel marki zamierza rozwijać równoległą sieć w nowej formule biznesowej i do końca roku planuje otwarcie co najmniej 10 nowych salonów franczyzowych.
Do tej pory w ramach sieci funkcjonuje 115 salonów własnych. Sklepy franczyzowe sieci KOMFORT mają za zadanie zwiększyć potencjał w mniejszych miastach, liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców. Właśnie w takich lokalizacjach na terenie całej Polski KOMFORT szuka partnerów biznesowych – osób posiadających lokal własny lub wynajmowany o powierzchni od 300 – 500 m2, kapitał na inwestycję początkową od 100 do 150 tys. zł oraz własną działalność gospodarczą lub gotowość do jej założenia.
Sieć sklepów KOMFORT od wielu już lat działa na rynku pokryć podłogowych w Polsce i wypracowała sobie na nim znaczącą pozycję. Można więc zakładać, że franczyzobiorca sieci dołączy do pewnej i dobrze kojarzonej marki, która, jak zapewnia prospekt informacyjny dla franczyzobiorców, służy pomocą na każdym etapie budowy własnego biznesu. Franczyzobiorca KOMFORT uzyska dostęp do całej wiedzy o prowadzeniu sklepu dzięki Podręcznikowi Operacyjnemu i wszelkim materiałom uzupełniającym. Franczyzobiorca i jego pracownicy wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach, których przedmiotem jest m.in. poznanie standardów obsługi klienta oraz poznanie odpowiednich technik sprzedaży.
27 maj 2008
Katarzyna Strzyż