Końcówka roku – czas podsumowań, wyciągania wniosków i wyznaczania celów na nadchodzący rok. Również w sieci franczyzowej Grene to okres spotkań z uczestnikami systemu.
W dniach 18 – 19 listopada franczyzobiorcy konceptu rolniczo-technicznych sklepów Grene spotkali się, żeby wymienić się doświadczeniami, uwagami oraz podzielić się sukcesami w prowadzeniu własnej placówki.
– To już tradycja, że zapraszamy naszych franczyzobiorców na coroczne spotkania tego typu. Chcemy, aby nasi partnerzy aktywnie uczestniczyli w budowaniu sieci, podnoszeniu jej standardów i konkurencyjności. Takie spotkania to zawsze okazja do wymiany pomysłów ulepszenia oferty sieci oraz samego jej funkcjonowania. Słuchamy naszych franczyzobiorców, a nawet oczekujemy, by swoimi doświadczeniami umacniali sieć – mówi szef działu rozwoju sieci Leszek Niewiedziała.
Na listopadowym spotkaniu franczyzobiorcy podsumowali miniony rok, ale również zaprezentowali cele na kolejne miesiące. Dalsze poszerzanie asortymentu, podnoszenie standardów obsługi klienta i poziomu wiedzy z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa, a także zwiększanie wyników sprzedażowych to najczęściej pojawiające się zadania na nadchodzący rok.
– Tego rodzaju spotkania to cenne źródło wiedzy dla nowych uczestników systemu, który czerpią z doświadczeń nie tylko sieci własnej Grene, ale również podobnych sobie profilowo franczyzobiorców, którzy w sieci są już dłużej. Zwykle przecież jest tak, że każdy nowy sklep na początku swej działalności styka się z podobnymi wyzwaniami, zagrożeniami i oczekiwaniami rynku. Prezentacje przeprowadzane przez bardziej doświadczonych właścicieli sklepów franczyzowych, ich sprawdzone pomysły i rozwiązania, są nierzadko źródłem inspiracji dla nowych franczyzobiorców. Co więcej sukcesy sprzedażowe innych przedsiębiorców funkcjonujących w sieci to doskonała motywacja i pokazanie, że koncept jest skuteczny i daje wiele możliwości rozwoju – wyjaśnia Leszek Niewiedziała.
Spotkanie franczyzobiorców to również okazja dla organizatora systemu do przekazania uwag, zaleceń i wskazówek dotyczących działalności poszczególnych sklepów franczyzowych.
– Staramy się, aby franczyzobiorcy realnie odczuwali nasze wsparcie: działania marketingowe, zarządzanie ofertą, szkolenia, stały transfer know-how to tylko wybrane elementy systemu, które dotyczą ich na co dzień. Nasze cykliczne spotkania to okazja do podsumowania efektów pracy ludzi zaangażowanych w prowadzenie sklepów. To czas, w którym wyróżniamy tych najlepszych, ale również wskazujemy to co należy poprawić, aby osiągnąć jeszcze większy sukces. Wiemy, że nasi franczyzobiorcy bardzo cenią sobie ten element naszej współpracy – podsumował z uśmiechem Leszek Niewiedziała.
INK