Kolejny niedrogi koncept gastronomiczny

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 listopada 2015
Kategoria:
Foto: Red Hot Chicken

Firma Mastergrupa rozwijająca od lat Sieć Pizzerii Stopiątka wprowadziła na rynek nowy koncept franczyzowy. Charakteryzuje go stosunkowo niski próg inwestycyjny.

W centrum handlowym Atrium Plejada w Bytomiu został otwarty pierwszy punkt franczyzowy sieci Red Hot Chicken. Sieć specjalizuje się w sprzedaży panierowanych kawałków kurczaka wprost z wysp handlowych.

Dzięki innowacyjnemu sposobowi pieczenia wyspa handlowa nie musi znajdować się w strefie food court i może działać w dowolnym miejscu w galerii handlowej. Koncept charakteryzuje także niski koszt inwestycji.  

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby działać pod marką Red Hot Chicken muszą mieć na start około 45 tys. zł. Rozpoczynamy rekrutację, jesteśmy zainteresowani otwarciami wysp handlowych w centrach handlowych na terenie całej Polski – mówi nam Marta Kołakowska, kierownik sieci.

Otwarcie Pizzerii Stopiątka w Łodzi

Mastergrupa poinformowała też o otwarciu 20 lokalu Sieci Pizzerii Stopiatka. Restauracja działa w Łodzi. Sieć świętowała okrągłe otwarcie i z tej okazji do lokalu zawitała zabytkowa Syrena 105.  To już 3 lokal Stopiątki w tym mieście.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram