Firma Mastergrupa rozwijająca od lat Sieć Pizzerii Stopiątka wprowadziła na rynek nowy koncept franczyzowy. Charakteryzuje go stosunkowo niski próg inwestycyjny.
W centrum handlowym Atrium Plejada w Bytomiu został otwarty pierwszy punkt franczyzowy sieci Red Hot Chicken. Sieć specjalizuje się w sprzedaży panierowanych kawałków kurczaka wprost z wysp handlowych.
Dzięki innowacyjnemu sposobowi pieczenia wyspa handlowa nie musi znajdować się w strefie food court i może działać w dowolnym miejscu w galerii handlowej. Koncept charakteryzuje także niski koszt inwestycji.
– Przedsiębiorcy, którzy chcieliby działać pod marką Red Hot Chicken muszą mieć na start około 45 tys. zł. Rozpoczynamy rekrutację, jesteśmy zainteresowani otwarciami wysp handlowych w centrach handlowych na terenie całej Polski – mówi nam Marta Kołakowska, kierownik sieci.
Mastergrupa poinformowała też o otwarciu 20 lokalu Sieci Pizzerii Stopiatka. Restauracja działa w Łodzi. Sieć świętowała okrągłe otwarcie i z tej okazji do lokalu zawitała zabytkowa Syrena 105. To już 3 lokal Stopiątki w tym mieście.