Foto: Meat & Fit
W ostatnich dniach minionego roku został uruchomiony kolejny punkt nowej sieci „Meat & Fit w Poznaniu. – Już od samego początku bez żadnej reklamy nasz punkt zaczęło odwiedzać kilkunastu klientów dziennie – mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.
– Nasza oferta powinna trafić w gusta mieszkańców tej części poznania, gdyż już wcześniej mieliśmy wiele zapytań o możliwość dowozu dań z naszej restauracji 7 Street w centrum Poznania. Niestety, ze względu na odległość od restauracji obsługa tej części miasta nie była możliwa – opowiada Łukasz Błażejewski.
Dodaje, że oferta gastronomiczna „Meat & Fit” daje do wyboru zarówno bardzo lekkie pod względem kaloryczności pełnowartościowe sałatki, a także znane już dobrze z sieci „7 Street” burgery wysokiej klasy wołowiny oraz ręcznie panierowane kawałki kurczaków. Czas oczekiwania na zamówienie jest znacznie krótszy, niż ma to miejsce w restauracji, gdyż od zamówienia do realizacji występuje znacznie mniej procesów pośrednich. Dodatkowo fakt, iż dania są przygotowywane na oczach klienta, zmniejsza poczucie upływu czasu w świadomości zamawiającego.
Polecamy: Mobilna franczyza jakiej nie znaliście
Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy lub food trucka muszą liczyć się z inwestycją około 98 tys. zł netto za gotowy do pracy mobilny punkt.
7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.
INK