Sieć restauracji rodem z Ameryki, która działa w segmencie casual dining w ciągu najbliższych pięciu lat planuje otworzyć około 15 lokali i poszukuje partnera biznesowego, który poprowadzi jej rozwój w Polsce.
Zasięg sieci Denny`s w Polsce ma być szeroki. Firma chce otwierać swoje placówki m.in. na lotniskach, w kampusach uniwersyteckich, w centrach handlowych, a także w formie tradycyjnych restauracji w miejscach o dużym natężeniu ruchu.
Co ciekawe, franczyzobiorcą Denny`s może zostać firma, pracująca już na licencji innych konceptów gastronomicznych z USA.
Polska jest jednym z czterech krajów w Europie, gdzie planuje zadebiutować amerykańska sieć. Marka planuje wejść też do Wielkiej Brytanii, Włoch i Hiszpanii.
Polecamy artykuł: Polski jadłospis ułożą Amerykanie
Denny`s jest jedną największą na świecie siecią restauracji typu casual dining. Według rankingu Entrepreneur należy również do grupy 10 najlepszych konceptów franczyzowych na świecie.
Obecnie posiada ponad 1,7 tys. restauracji w USA i 13 innych krajach. Firma funkcjonuje na rynku 63 lata i jest notowana na giełdzie NASDAQ.
Jednak mimo ogromnego doświadczenia na światowym rynku gastronomicznym, w Polsce Denny`s może spotkać się z silną konkurencją.
W segmencie casual dining mocną pozycję zajmuje firma Sfinks, która zarządza 112 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 98 restauracji Sphinx (segment casual dining), 11 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 3 restauracjami Wook (segment casual dining).