Bricomarché otworzyło placówkę w Przasnyszu, która jest jednocześnie 192. sklepem sieci w Polsce. To drugi punkt sieci supermarketów „dom i ogród” otwarty w tym miesiącu w województwie mazowieckim, a tym samym potwierdzenie obranej przez szyld ścieżki rozwoju.
Bricomarché w Przasnyszu jest pierwszym sklepem Karoliny i Pawła Gogół, przedsiębiorców z długoletnim doświadczeniem w branży handlowej. Placówka mieści się w Parku Handlowymi Targowa, największym tego typu obiekcie w powiecie. Nowo otwarty kompleks składa się z trzech budynków o łącznej powierzchni 12 tys. mkw, z czego Bricomarché zajmuje łącznie 2800 mkw. (1800 mkw. przestrzeni zamkniętej i 1000 mkw. ogrodu zewnętrznego). W sklepie zatrudnionych jest 22 pracowników.
Supermarket w Przasnyszu oferuje swoim klientom bogaty asortyment (ponad 24 tys. referencji) i dodatkowe usługi - możliwość transportu zakupionych produktów pod wskazany adres czy cięcie płyt na miejscu. Punkt sprzedaży realizował będzie także sprzedaż online, dzięki której klienci odbierają zakupione drogą internetową produkty w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia, w specjalnie wyznaczonym miejscu w obrębie sklepu, bez konieczności stania w kolejce.
Właściciel Bricomarché w Przasnyszu rozpoczął współpracę z lokalnymi dostawcami i zaopatruje sklep w najlepszej jakości produkty, między innymi z kategorii chemii gospodarczej.
Prowadzenie własnego biznesu było moim celem i wielkim marzeniem, jednak zdawałem sobie sprawę z wyzwań, jakie stoją na drodze każdego przedsiębiorcy. Cieszę się, że mogłem zrealizować swój plan przy wsparciu dużego, zaufanego gracza w branży handlowej, Bricomarché. Dzięki dobrej współpracy uruchomiliśmy sklep w obiekcie, który swoją rangą i wielkością będzie wyróżniał się w całym powiecie i na pewno spełni oczekiwania klientów – mówi Paweł Gogół, właściciel sklepu Bricomarché w Przasnyszu.
Sklep w Przasnyszu to druga, po Garwolinie, placówka Bricomarché, którą otwieramy w tym miesiącu. To oznacza, że przyspieszamy rozwój. Nasz szyld wzbudza duże zaufanie kolejnych przedsiębiorców, którzy decydują się na spełnianie swoich życiowych planów wspólnie z nami. Wierzymy, że przedsiębiorstwo, które tworzą od podstaw jako biznes rodzinny, przyniesie im dużo satysfakcji. Dla miasta to dodatkowe wpływy do budżetu i nowe miejsca pracy. Z kolei mieszkańcy powinni być zadowoleni z wyboru produktów i oferty cenowej, ponieważ Bricomarché to najtańsza sieć na rynku. – mówi Bartłomiej Tarłowski, menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji