Kolejne biura w sieci Rainbow Tours

Autor: Redakcja
Data dodania: 2 lutego 2010
Kategoria:

rainbow_toursJeden punkt sprzedaży wycieczek może generować od ok. 1,5 do nawet 3 mln zł przychodów. Firma rozwija zarówno jednostki własne, jak i franczyzowe. Ma ich łącznie blisko 60.

Wczoraj Rainbow Tours otworzyło punkt sprzedaży w Sosnowcu, jego przychody w tym roku mają wynieść 1,5 mln zł. Firma poinformowała także o przejęciu ośmiu biur sprzedających imprezy turystyczne, które zostaną właczone do sieci ABC Świat Podróży należącej do RT.

Obecnie pod marką Rainbow Tours funkcjonuje już 41 Biur Obsługi Klienta, w tym 7 działających na zasadzie franczyzy. W ubiegłym roku zostały otwarte dwa punkty franczyzowe. Pod marką ABC Świat Podróży będzie natomiast teraz działać 16 biur. Zarząd ABC szacuje, że spółka w 2010 r. wygeneruje przychody brutto na poziomie 50 mln zł. Rainbow Tours planuje już kolejne otwarcia punktów sprzedaży. Biura Rainbow Tours mają powstać w Tychach i Poznaniu, zaś plcówka pod marką ABC Świat Podróży zostanie otwarta wkróce w Łodzi.

Według szacunków spółki, w tym roku sprzedaż wycieczek zagranicznych w Polsce powinna być o 10-12 proc. lepsza niż w 2009 roku. Pomóc w tym powinno umacnianie się złotego względem euro, które powoduje spadek cen wycieczek liczonych w złotówkach. To zaś sprawia, że nasi rodacy chętniej je kupują. Wczoraj przekroczona została magiczna granica - cena euro spadła poniżej 4 zł. Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours przyznał pod koniec ubiegłego roku, że liczy na stałe umacnianie się złotówki - Przy cenie poniżej cztery złote za euro również nasza oferta stanieje znacznie – zapowiadał.

Sprzedaż wycieczek w Polsce realizowana jest głównie poprzez niezależnych multiagentów prowadzących placówki oferujące podróże z katalogów kilkunastu, a niekiedy nawet kilkudziesięciu organizatorów. Franczyzę w tej branży oprócz Rainbow Tours oferują również m.in. Ecco Holiday, Sun Club (inwestycja rzędu 50 tys. zł +VAT), Multita (inwestycja ponad 50 tys. zł +VAT) czy Blue Sky Travel (inwestycja rzędu 200 tys. zł +VAT). Lokal na biuro podróży powinien mieć od 20 do 50 mkw. Franczyzodawcy z tej branży chętnie widzą w swojej sieci lokalizcje w centrach handlowych.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram