Kolejna marka obuwnicza znika z rynku

Data dodania: 30 lipca 2015
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Po 4 latach działalności w Polsce marka modowa, specjalizująca się w branży obuwniczej i akcesoriach odzieżowych z obszaru fast fashion, likwiduje sklepy.

Sieć obuwnicza Centro wycofuje się z Polski. Pod koniec czerwca tego roku firma ogłosiła upadłość, a na początku lipca zmieniła nazwę na Kepuce Sp. z o.o. w likwidacji. Salony firmy działały w  50 miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

To już kolejna sieć, która kończy działalność w naszym kraju. W kwietniu pisaliśmy o tym, że nasz rynek opuszcza spółka Bata Poland.
Decyzja o likwidacji polskiej sieci Centro została podjęta uchwałą zwyczajnego zgromadzenia wspólników spółki C-Trade Sp. z o.o., której podlegały placówki, należące do  Centro w Polsce.

Obecnie sieć koncentruje swoją działalność w Rosji, gdzie posiada około 90 salonów. Działa też na Ukrainie, Litwie i Łotwie. Planuje też wejść na rynek azjatycki (Chiny) i amerykański (Kanada, Stany Zjednoczone).

Na polskim rynku firma była obecna przez 4 lata. Wśród klientów Centro znajdowały się głównie młode osoby w wieku od 17 do 30 lat, a asortyment w sklepach zawierał zróżnicowane kolekcje młodzieżowe w przystępnych cenach.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design