laura-guidi-klif
Jak twierdzą przedstawiciele marki jest duże zapotrzebowanie wśród kobiet odnoszących sukces mieszkających w miastach mniejszych niż Warszawa na odzież z tzw. najwyższej półki. Nie powinny one czuć się mniej komfortowo tylko dlatego, że nie mogą dokonać zakupów dobrej jakościowo odzieży, ponieważ jest do niej utrudniony dostęp. Są one zmuszone do uprawiania turystyki zakupowej. Dlatego firma chce aby sklepy marki Laura Guidi były obecne w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców, takich jak Toruń, Bydgoszcz, Olsztyn, Elbląg czy Zielona Góra. Bożena Miszczak – Evans właścicielka i główny projektant marki deklaruje, że przygotowała bardzo korzystne warunki współpracy dla franczyzobiorców.
Do tej pory Laura Guidi otwierała tylko własne salony firmowe, które obecnie działają w CH Klif i w Galerii Mokotów w Warszawie oraz w Galerii Echo Kielce. Poza tym firma skupiała się na rynkach zagranicznych i sprzedawała swoją odzież m.in. w Anglii, Irlandii, Włoszech, Rosji.